کد خبر : 1702427 | 26 مرداد 1399 ساعت 09:42 | 87.3K بازدید | 15 دیدگاه

شایعه بزرگ: مسی دوباره شاگرد پپ می شود

عملیات انتقال مسی به اتحاد با ثروت ابوظبی

روزنامه میرر مدعی شد در صورت تصمیم مسی برای جدایی از بارسلونا، احتمال انتقال او به منچسترسیتی از همه گزینه های دیگر بیشتر خواهد بود.

عملیات انتقال مسی به اتحاد با ثروت ابوظبی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف تحقیرآمیز بارسلونا از لیگ قهرمانان به دست بایرن مونیخ که با شکست تاریخی 8-2 کاتالانها در لیسبون اتفاق افتاد احتمال جدایی لیونل مسی از بارسا بیش از پیش تقویت شده و شایعات در این باره پررنگ‌تر شده است. حالا روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی اختصاصی می‌گوید در صورتیکه مسی در نهایت تصمیم به جدایی از بلوگرانا بگیرد، محتمل ترین گزینه او برای انتقال منچسترسیتی خواهد بود.

 

1520105

 

این روزنامه می‌گوید سیتی حاضر است برای راضی کردن مسی به انتقال به منچستر و دوباره کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا هر مبلغی که مد نظر او باشد را پرداخت کند. این روزنامه به نقل از منابع خود در باشگاه سیتی می‌گوید سیتیزن‌ها اطمینان دارند که اگر مسی به دنبال چالشی جدید بوده و بخواهد بارسا را ترک کند هیچ باشگاه دیگری نخواهد توانست پیشنهادی به جذابیت پیشنهاد سیتی به او ارائه دهد.

 

بارسلونا بعد از یک فصل بد و پرتنش حالا در اوج بحران به سر می‌برد. آنها در لالیگا جام را به حریف سرسخت شان رئال مادرید واگذار کردند و در لیگ قهرمانان هم که با این وضع حذف شدند. مسی بعد از یک سال جنگیدن با رئیس باشگاه بارسا، بارتومئو، در پایان دیدار با بایرن در حالی زمین چمن را ترک می‌کرد که کاملاً در هم شکسته به نظر می‌رسید.

 

1520103

 

یک عامل که در این میان به نفع بارسا است این که بندی در قرارداد مسی که به او اجازه می داد در پایان هر فصل اگر بخواهد بارسا را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند در ماه مه منقضی شد.

 

با این اوصاف‌، میرر به نقل از منابع خود می‌گوید منچسترسیتی حالا منتظر کوچک‌ترین سیگنال و اشاره‌ای از طرف لیونل مسی است تا با پیشنهاد فریبنده اش به سراغ او رفته و دل ستاره آرژانتینی را برای سفر به شهر منچستر و کار کردن زیر نظر مربی سابقش پپ گواردیولا نرم کند.

 

 

دیدگاه‌ها