کد خبر : 1702432 | 26 مرداد 1399 ساعت 10:05 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس در سیرجان(عکس)

برخی از علاقمندان به فوتبال در سیرجان و هواداران تیم گل گهر این شانس را داشتند که از نزدیک شاهد جذاب ترین مسابقه تیمشان در لیگ برتر باشند.

به گزارش " ورزش سه" گل گهر شب گذشته در یک دیدار تماشایی و پرگل برابر پرسپولیس به نتیجه مساوی 3، سه دست پیدا کرد و این در حالی بود که مثل دیگر بازی های لیگ برتر و به خاطر شیوع ویروس کرونا این بازی بدون حضور تماشاگران و هواداران سیرجانی برگزار شد.


اما این بازی پرگل یک تعداد تماشاگر ویژه داشت. تعدادی از علاقمندان سیرجانی به پشت بام ساختمان مجاور به ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان رفته و نود دقیقه شاهد این بازی پرگل و پرحادثه بودند. مسابقه ای که هر چند گل گهر به برد نیاز داشت اما تک امتیازی که با گل علیرضا ابراهیمی کاپیتان این تیم به دست آمد نیز برای این تیم و هوادارانی که با اشتیاق فراوان به پشت بام رفته بودند ارزش زیادی داشت.


در بازی شب گذشته در حدود 25 نفر تماشاگر که اکثر آن ها نوجوان و جوان بودند و در میان آن ها هواداران پرسپولیسی شهر سیرجان با پیراهن قرمز هم دیده می شد در طول مسابقه به تشویق تیم و بازیکنان مورد علاقه شان پرداخته و صدایشان در نود دقیقه به گوش می رسید.

 

1520115

دیدگاه‌ها