کد خبر : 1702436 | 26 مرداد 1399 ساعت 10:23 | 67.6K بازدید | 1 دیدگاه

آفساید بود؛ آفساید نبود (عکس)

جدال نساجی – ذوب آهن در حالی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت که دراین بازی تیم میزبان روی فرار و ارسال فرزاد زامهران و ضربه روح الله باقری به گل رسید اما کمک داور این گل را مردود اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تلویزیونی نشان می دهد روح الله باقری زمانی که فرزاد زامهران توپ را رو به جلو پاس می کند یک گم جلوتر از مدافع ذوب آهن است و کمک داور به درستی پرچم را بالا می برد. اما در صحنه ای دیگر توپ برای مهدی نظری پاس می شود و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار می گیرد که کمک داور پرچم آفساید را بالا می برد که کادر فنی تیم نساجی بر این عقیده بود در این صحنه مهدی نظری از پشت خط دفاعی به عمق زد و در موقعیت آفساید قرار نداشت و می توانست تیم را به گل برساند. 

 

با این حال محمود فکری در پایان بازی از تیم داوری بازی تشکر کرد و گفت مربیان روی نیمکت باید به داوران جوان فرصت بدهند که وارد بازی های لیگ برتر شوند و از سویی فشار کمتر مربیان موجب می شود تا آنها در آرامش بازی را به شکل بهتری قضاوت کنند. او با اشاره به اینکه داور در یک صحنه حتی به خاطر خطا روی رحمان جعفری در محوطه جریمه می توانست برای تیم نساجی خطای پنالتی بگیرد در برابر انتقادات لوکا از تیم داوری گفت که سرمربی تیم ذوب آهن در مورد داوری بی انصافی می کند.

 

1520119

این صحنه پاس فرزاد زا مهران به روح الله باقری است که مهاجم نساجی توپ را تبدیل به گل می کند اما این گل از سوی کمک داور بازی مردود اعلام می شود

 

1520120

در این صحنه مهدی نظری از پشت به عمق خط دفاعی ذوب آهن می زند و صاحب موقعیت تک به تک می شود که کمک داور اعلام آفساید می کند اما کادر فنی نساجی بر این عقیده است آفساید نبوده

 

دیدگاه‌ها