کد خبر : 1702450 | 26 مرداد 1399 ساعت 11:12 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

ستایش رئیس لیون از سرمربی مورد علاقه‌اش

بعد از پیروزی 3-1 لیون بر منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان‌، رئیس باشگاه لیون از گارسیا سرمربی این تیم تمجید کرد و این پیروزی را موفقیتی بزرگ دانست.

ستایش رئیس لیون از سرمربی مورد علاقه‌اش

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لیون دیشب موفق شد منچسترسیتی را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 3-1 از پیش رو بردارد و بر خلاف انتظار راهی مرحله نیمه نهایی رقابتها شود رئیس باشگاه لیون، ژان میشل اولاس به ستایش از رودی گارسیا سرمربی تیمش پرداخت و این پیروزی را موفقیتی بزرگ دانست.

 

1520135

 

لیون با اینکه در مرحله قبلی هم توانسته بود یوونتوس را از پیش رو بردارد در ابتدای بازی دیشب شانس کمی برای صعود برایش قابل تصور بود ولی شاگردان گارسیا کاری بزرگ کرده و تیم پپ گواردیولا هم حذف کردند.

 

لیون به این ترتیب بعد از ده سال دوباره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. رئیس باشگاه اولاس از این صعود به عنوان موفقیتی بزرگ یاد کرد و گفت این موفقیت نشان میدهد تصمیم او برای استخدام رودی گارسیا در ماه اکتبر تصمیم درستی بوده.

 

1520134

 

اولاس در این باره گفت: " این موفقیت بزرگی است. آفرین به رودی سرمربی‌، جونیویو مدیر ورزشی ما و همه بازیکنانی که امشب عالی بودند. ما یک فصل وحشتناک داشتیم. فصل را بد شروع کردیم ولی با تغییر مربی در مسیر درست قرار گرفتیم. ما امسال مصدومیتهای زیادی هم داشتیم ولی در نهایت توانستیم بازیکنان مورد نیاز را خریداری کرده و واکنش درستی به مشکلات نشان بدهیم".

 

رئیس باشگاه لیون در ادامه گفت: " ما تیم بااستعدادی داریم. ولی به جز استعداد یک تیم در این مراحل رقابتهای بزرگ به موفقیتهای قبلی هم نیاز دارد و به این خاطر است که ما باید همیشه متواضع بمانیم. عملکرد تیم ما امروز فوق العاده بود. گارسیا کارش به عنوان مربی را عالی انجام داده. جونینیو مدیر ورزشی ما هم می دانست در روزهای سخت چطور از او حمایت کند. گارسیا بدون شک شایسته تحسین است".

 

 

دیدگاه‌ها