کد خبر : 1702451 | 26 مرداد 1399 ساعت 11:30 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

موسایی که از روی نیمکت بلند شد و پپ را حذف کرد

موسی دمبله ستاره دیشب لیون که دو گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند می‌گوید از این به بعد برای راه یافتن به ترکیب اصلی این تیم تلاش خواهد کرد.

موسایی که از روی نیمکت بلند شد و پپ را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، موسی دمبله بازیکن 24ساله لیون که دیشب مهمترین نقش را در پیروزی این تیم بر منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازی کرد در تیم فرانسوی اغلب به عنوان بازیکن ذخیره استفاده می‌شود.

 

1520138

 

او دیشب هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد ولی تنها در عرض ده دقیقه یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ را در مرحله یک چهارم نهایی حذف کرد و پپ و شاگردانش را به خانه برگرداند. موسی دمبله در پایان بازی وقتی با توجه خبرنگاران روبرو شد اعتراف کرد از نیمکت نشینی اش ناراحت است. او حتی بعد از بازی در شبکه های اجتماعی به شوخی گفت نمی داند چند گل دیگر باید بزند تا بتواند 90 دقیقه برای لیون بازی کند.

 

دمبله در این باره به خبرنگاران گفت: " شکی نیست وقتی یک بازیکن از ابتدای یک بازی وارد میدان نمی شود ناراحت است. ولی حفظ تمرکز عامل خیلی مهمی است چون هر مسابقه 90 دقیقه ادامه دارد و تا زمانی که داور سوت را نزده هیچ چیز تمام نشده. من از وقتی به زمین آمدم هر کاری می توانستم کردم تا تیم پیروز شود".

 

1520140

 

دمبله در پاسخ به توییتی از کریس ساتن که نوشته تصور کنید موسی اگر از اول در زمین بود چند گل می‌زد نوشته: "فقط خدا می داند کریس".

 

دیدگاه‌ها