کد خبر : 1702455 | 26 مرداد 1399 ساعت 12:06 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

پس از روزهای سخت و خردکننده؛ 

شادی دوباره در نقش جهان جان گرفت ! (عکس)

سپاهان پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت حالا دوباره امیدوار به کسب سهمیه آسیایی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هرچقدر رقابت های لیگ برتر برای سپاهان با پیروزی 2 بر صفر مقابل گل گهر سیرجان شیرین شروع شد، در ادامه آنها روزهای پرفشاری را تحمل کردند که شاید اگر کسی پس از پیروزی اول برابر گل گهر در مورد آن به سپاهانی ها گفته می شد، در باورشان نمی گنجید.
دو تساوی پیاپی مقابل سایپا و پارس جنوبی جم با شکست در تبریز مقابل تراکتور همراه شد و سپس در ورزشگاه نقش جهان یک پیروزی بسیار سخت با تک گل شایان مصلح به دست آمد تا کمی از بار فشارها کاسته شود ولی همان شب امیرقلعه نویی دچار حمله عصبی شد و به بیمارستان رفت تا در دیدار برگشت برابر استقلال که تیمش یک شکست دیگر را در فاصله چند روز تجربه کرد حضور نداشته باشد. 


در فاصله دیدار برگشت لیگ برابر استقلال و دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر این تیم، که با دو شکست تلخ برای طلایی پوشان خاتمه یافت، شکست از نساجی مازندران هم رقم خورده بود تا امیرقلعه نویی راهی جز استعفا پیش رویش نمانده باشد.
سپاهان در شرایطی به دیدار برابر شهرخودرو رسید که تنها پیروزی می توانست این تیم را همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار کند؛ اتفاقی که رخ داد و شایان مصلحی برای طلایی پوشان گل زد که یکی از بازیکنان ضعیف تیم در دو شکست مقابل استقلال بود.


حالا به نظر می رسد کمی شرایط در اصفهان و اردوی سپاهان پیش از دیدار آخر آنها که در تهران مقابل پیکان برگزار خواهد شد، تغییر کرده و آنها شب گذشته توانستند سرانجام با پشت سر گذاشتن روزهای سخت و پرفشاری که هر تیمی را از پای درمی آورد، جشن کوچکی برپا کنند.

 

1520147

دیدگاه‌ها