کد خبر : 1702462 | 26 مرداد 1399 ساعت 12:41 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن و یک لشگر مربی (عکس)

با اضافه شدن رحمان رضایی به کادر فنی ذوب آهن این تیم به تیم بهتری تبدیل شده است؛ کسب سه امتیاز از دیدار با پرسپولیس و یک امتیاز از بازی با نساجی برای ذوب آهن حاشیه امنیت ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نکته قابل تامل در بازی ذوب آهن – نساجی کادر فنی پرتعداد تیم اصفهانی بوده است. این تیم همانند میزبان خود مربیان زیادی در کادر فنی خود داشت. نساجی روی نیمکت علاوه بر محمود فکری – صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی، وحید فاضلی، حنیف عمران زاده، مسعود ابطحی، هاروت و احمد فیض کریملو را دارد و به نظر می رسد شرایط نیمکت ذوب آهن هم ایچنینی است. 

 

البته حضور مربیان پرتعداد روی نیمکت تیم های حرفه ای مرسوم است؛ نمونه اش در فوتبال حرفه ای تیم ها از یک مربی مخصوص که با بازیکنان مصدوم تمرین می کند و آنها را به شرایط بازی بر می گرداند بهره می برند. کارلوس کی روش هم در تیم ملی فوتبال ایران از مربیان زیادی در کادر فنی خود بهره می برد به این دلیل که فوتبال یک بازی گروهی است و دیگر اینطور نیست که سرمربی بتواند همه کارها را انجام بدهد و یا همه انتظارات را از دستیار اولش داشته باشد. 

 

ذوب آهن با تغییر و تحولاتی که در کادر فنی خود ایجاد کرده به دنبال حضور شایسته در فصل آتی بازی ها است. نکته جالب اینکه رحمان رضایی که به عنوان مدیر فنی به تیم ذوب آهن ملحق شده روی نیمکت می نشیند و در جریان بازی به لوکا مشورت می دهد. در نساجی هم این چنین است و صمد مرفاوی به عنوان مدیر فنی روی نیمکت نساجی می نشیند و  در جریان بازی به محمود فکری کمک می کند. با این اتفاقات مدیر فنی حالا معنی تازه ای در فوتبال ایران پیدا کرده است. 

عکس: معین نادری

 

 

دیدگاه‌ها