کد خبر : 1702463 | 26 مرداد 1399 ساعت 12:45 | 28.5K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس چینی اینتر و رویای بزرگ خرید لیونل مسی

موندو دپورتیوو می‌گوید ژانگ، رئیس چینی اینترمیلان از سالها پیش علاقه زیادی به جذب لیونل مسی و بازی کردن او در تیمش داشته.

رئیس چینی اینتر و رویای بزرگ خرید لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو به نقل از یکی از کارکنان سابق بخش استعدادیابی باشگاه اینترمیلان می‌گوید ژانگ رئیس چینی این باشگاه از مدتها پیش به جذب مسی علاقه داشته و بازی کردن ابرستاره آرژانتینی در تیمش را رویای بزرگ خود می دانسته.

 

1520160

 

این روزنامه می‌گوید علاقه اینترمیلان به لیونل مسی از چندین سال پیش حالا دیگر رازی است که همه از آن مطلع هستند. این روزنامه به نقل از یکی از کارکنان سابق باشگاه می‌گوید: " ژانگ رئیس باشگاه بارها در صحبت از نقل و انتقالات گفته بود که من مسی را می خواهم. ولی ما برایش توضیح می دادیم که به دلیل قوانین بازی جوانمردانه مالی حتی اگر پولش هم وجود داشته باشد انتقال مسی به اینتر ممکن نیست. ولی من به شما اطمینان می دهم که بازی مسی در اینتر رویای بزرگ او است".

 

این ماجرا به زمانی برمی گردد که چهار سال پیش مالکین جدید اینتر از راه رسیدند و ژانگ به عنوان رئیس باشگاه ایتالیایی منصوب شد.

 

1520161

 

چند هفته پیش شبکه رای ایتالیا اعلام کرد خورخه مسی پدر ابرستاره آرژانتینی در شهر میلان آپارتمانی خریده و قصد دارد با مدیریت اینتر مذاکراتی درباره انتقال پسرش به این تیم انجام دهد. گاتزتا هم بعدها با تایید این خبر گفت خورخه مسی از ماه آگوست در این آپارتمان خود در شهر میلان مستقر شده است.

 

دیدگاه‌ها