کد خبر : 1702488 | 26 مرداد 1399 ساعت 14:25 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

بالاتر از لیورپولی ها

رسمی؛ کوین دی بروینه بازیکن سال لیگ برتر انگلیس

ستاره بلژیکی منچسترسیتی بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شناخته شد.

رسمی؛ کوین دی بروینه بازیکن سال لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، پس از معرفی الکساندر آرنولد به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس و یورگن کلوپ به عنوان بهترین مربی، بهترین بازیکن فصل لیگ برتر نیز معرفی شد و بر این اساس کوین دی بروینه بالاتر از سه رقیب لیورپولی خود توانست این جایزه را به خود اختصاص دهد.

سادیو مانه، ترنت الکساندر آرنولد و جوردن هندرسون سه بازیکن لیورپول جدی ترین رقبای دی بروینه بودند اما در نهایت ستاره بلژیکی بهترین بازیکن فصل معرفی شد. دنی اینگز، نیک پاپ و جیمی واردی نیز دیگر نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر بودند.

 

 

1520212

 

 

کوین دی بروینه از لحاظ کسب جام، فصل چندان موفقی را در سیتی سپری نکرد و با این تیم تنها موفق به کسب جام اتحادیه شد اما او تقریبا در تمام بازی های تیمش درخشان ظاهر شد و با ثبت 13 گل و 20 پاس گل در لیگ برتر، عنوان بهترین بازیکن فصل را کسب کرد.

دی بروینه شب گذشته در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر لیون هم زننده تک گل تیمش بود و البته نتوانست مانع شکست 3-1 سیتیزن ها شود.

 

چندی پیش جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول از سوی اتحادیه فوتبال نویسان انگلیس عنوان بهترین بازیکن فصل را از آن خود کرده بود ولی جایزه اتحادیه فوتبال انگلیس به دی بروینه رسید.

دیدگاه‌ها