کد خبر : 1702528 | 26 مرداد 1399 ساعت 18:42 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای جنجالی که از تکل حاج صفی استارت خورد

تمجید آذرنیا از بابک مرادی؛ ما می‌مانیم

یکی از اتفاقات عجیب بازی روز گذشته دربی تبریز، رفتارهای بابک مرادی در پایان بازی بود.

تمجید آذرنیا از بابک مرادی؛ ما می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی، بازیکن سابق ملوان که سابقه حضور در فولاد را نیز در کارنامه دارد، در این فصل به عنوان یکی از مهره‌های کارآمد ماشین سازی توانسته نمایش خوبی از خود در ترکیب سبزپوشان به جا بگذارد.

 

او البته در بازی  با تراکتور با دریافت کارت زرد محروم شد تا نتواند در دیدار پایانی تیمش را برای بقا در لیگ برتر همراهی کند. اتفاقی که با رفتارهای عجیب او همراه شد. ماجرا اما از اواسط نیمه دوم استارت خورد. جایی که این بازیکن بعد از دو خطای پیاپی احسان حاج صفی در گوشه زمین متوقف شد اما داور تنها به اعلام اوت بسنده کرد. موضوعی که گلایه این بازیکن را در پی داشت و کمک داور اما بلافاصله از طریق ارتباط بی‌سیم از حاج ملک خواست تا این بازیکن را به دلیل اعتراض با کارت مواجه کند.

 

مرادی که دریافت کارت را توام با محرومیت می‌دید نسبت به این مساله بار دیگر گلایه خود را به حاج ملک اعلام کرد اما بی فایده بود و مساله محرومیت تا پایان بازی روی مخ او بود. اما بعد از گل دوم تراکتور و در شرایطی که ماشین سازی یک گام دیگر به سقوط نزدیک شده بود، مرادی کاملا کنترل خود را از دست داد و آن رفتارها را به نمایش گذاشت.

 

 

 

1520058

 

 

برخلاف آنچه که عنوان نشده نه ساکت الهامی و نه اشکان دژآگه قصد درگیری با او را نداشتند و تنها برای آرام کردن این بازیکن به سمت او رفتند اما از دست دادن کنترل مانع از این شده بود که کسی بتواند هافبک تکنیکی ماشین سازی را آرام کند. مرادی که شرایط تیمش را برای بقا سخت می‌دید و خود را بابت این اتفاق ملامت می‌کرد در نهایت با کمک بازیکنان خودی و البته ساسان انصاری، اشکان دژآگه، رضا اسدی و ... از جمع تراکتوری‌ها در شرایطی به سمت رختکن رفت که بغض‌اش ترکید و گریه می‌کرد.

 

آذرنیا، بازیکن سابقه تراکتور و مدیرعامل کنونی این باشگاه در رختکن سعی در آرام کردن بازیکن تیمش داشت و با تمجید از تعصب او بابت ناراحتی برای شرایط این تیم ریشه‌دار به او قول داد دیگر هم‌تیمی‌هایش تمام توان خود را در بازی پایانی به کار خواهند گرفت تا این تیم در لیگ برتر بماند.

 

در پایان بازی اما حاشیه عجیبی رقم خورد و برخی هواداران تراکتور به زعم اینکه این بازیکن نسبت به پیروزی این تیم اینچنین موضع گرفته به صفحه مجازی او حمله بردند. مرادی اما در پستی به توضیح این اتفاق پرداخت و اعلام کرد که به پیراهنی که بر تن دارد همیشه احترام می‌گذارد و ماجرای ناراحتی‌اش هم مربوط به محرومیت از بازی پایانی و عدم همراهی تیم بوده است که نگرانی‌اش برای سقوط تیم را شکل داده است.

دیدگاه‌ها