کد خبر : 1702547 | 26 مرداد 1399 ساعت 21:00 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

بلیز متوئیدی:

بازی برای باشگاه بکام یک افتخار بزرگ برای من است

بلیز متوئیدی، از حضور در باشگاه اینترمیامی ابراز رضایت می‌کند.

بازی برای باشگاه بکام یک افتخار بزرگ برای من است

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که باشگاه یوونتوس به شکل رسمی پایان کار بلیز متوئیدی در این تیم را اعلام کرد؛ همچنین بلافاصله بعد از این اتفاق از تیم جدید ستاره فرانسوی رونمایی شد و او لیگ آمریکا و باشگاه اینتر میامی را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد؛ باشگاهی که مالکیت آن برعهده دیوید بکام است و به نظر می‌رسد که همین موضوع نیز تاثیر مستقیم در انتخاب اینتر میامی توسط متوئیدی داشته است.

 

متوئیدی در مصاحبه ای تایید کرده که علاقه زیاد دیوید بکام تاثیر مهمی در انتقال او به اینتر میامی داشته است. هافبک فرانسوی در این باره گفت: " اولین تماس در ماه دسامبر اتفاق افتاد. دیوید با من تماس گرفت تا ببیند که به حضور در تیمش علاقمند هستم یا خیر. در آن زمان با خودم گفتم که رفتن به آمریکا فعلا زود است. مسابقات یورو در پیش بود و در آن زمان خبری از ویروس کرونا نبود. در آن مقطع برایم مشخص بود که قطعاً در یوونتوس خواهم ماند.

 

 

1519199

 

 

متوئیدی در ادامه گفت: "در ماه ژوئن نیز دوباره اینترمیامی از علاقه خود به من خبر داد. دیوید واقعاً به دنبال این بود که من اولین بازیکن فرانسوی باشم که به تیم او ملحق شده ام. از طرفی همه چیز تغییر کرده بود و قرنطینه باعث شد که بیشتر به خانواده ام فکر کنم. قبلا هم می دانستم که آنها عزیزترین من هستند اما دوران قرنطینه باعث شد که بیشتر این موضوع را حس کنم.

 

همچنین دیوید بکام نیز گفت که از امضای قرارداد با من خوشحال خواهد شد. این یک افتخار خواهد بود که برای باشگاه دیوید بکام بازی می‌کنم. دیوید یک نمونه واقعی چه در زمین و چه در خارج از آن است."

دیدگاه‌ها