کد خبر : 1702564 | 26 مرداد 1399 ساعت 22:25 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان اینتر و هشدار درباره دیدار حساس برابر شاختار

سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان اسلوونیایی اینتر معتقد است که آنها در مسابقه فردا شب مقابل شاختار کار بسیار دشواری را پیش رو خواهند داشت.

کاپیتان اینتر و هشدار درباره دیدار حساس برابر شاختار

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فرداشب در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا و در شهر دوسلدورف آلمان به مصاف شاختار دونتسک اوکراین خواهد رفت. برنده این مسابقه راهی بازی فینال خواهد شد و با یکی از دو تیم منچستر یونایتد یا سویا که دیگر بازی مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند، دیدار خواهد کرد.

 

سمیر هندانوویچ پیش از بازی حساس اینتر مقابل شاختار گفت: " شاختار یک قدم بالاتر از سایر حریفان و قوی ترین تیمی است که تاکنون در این رقابت با آنها روبرو خواهیم شد. ما یک تیم با کیفیت داریم اما برای کسب نتیجه هر چه بهتر برابر شاختار دونتسک نیز به شهامت و استحکام نیاز داریم. ختافه تیم کاملاً متفاوتی نسبت به شاختار بود اما فکر می‌کنم که بایرلورکوزن شباهت‌هایی داشته است."

 

 

1520266

 

 

آنتونیو کونته در اولین فصل حضور خود با اینتر به مقام نایب قهرمانی رقابتهای سری آ دست یافت، این تیم را به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا رساند و حالا به دنبال عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا است. هندانوویچ در ادامه گفت: " هر چه بیشتر با هم بازی کنیم بهتر خواهیم شد. مکانیزم هایی وجود دارد که هنگام بازی به آنها اعتماد می کنیم. با گذشت زمان از آنها رونمایی می شود همانطور که اعتماد به نفس و شوق نیز رشد می کنند. نمی توانم برای به میدان رفتن در مسابقه فردا صبر کنم."

دیدگاه‌ها