کد خبر : 1702567 | 26 مرداد 1399 ساعت 22:01 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا و ملوان در لیگ یک ماندند؛

سربازان امید آخرین مسافر لیگ دو

در معادلات پیچیده انتهای جدولی سرانجام ملوان و رایکا توانستند در رقابت‌های لیگ یک بمانند و نیروی زمینی سومین سقوط کننده به رقابت‌های لیگ دوم بود.

سربازان امید آخرین مسافر لیگ دو

به گزارش "ورزش سه" در شب پایانی رقابت‌های لیگ یک فارغ از حساسیت‌ها بالا جدولی برای تعیین دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر، در انتهای جدول سه تیم ملوان بندرانزلی، رایکا بابل و نیروی زمینی برای بقا تلاش می‌کردند؛ پیش از این دو تیم علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت به لیگ دسته دوم سقوط کرده بودند و امشب باید از میان این سه تیم، آخرین سقوط کننده رقابت های فصل جاری لیگ یک مشخص می‌شد.

کار بقا برای نیروی زمینی سخت‌تر بود چرا که باید جدال دشوار خود مقابل گل ریجان ریحان را می‌برد و از سوی دیگر دو تیم ملوان و رایکا بابل دیدارهای خود را واگذار می‌کردند تا نیروی زمینی در لیگ یک بماند؛ در غیر این‌صورت تساوی هم می‌توانست ملوان و رایکا را در لیگ یک حفظ کند.

در پایان دیدارهای امشب ملوان در شیراز مقابل قشقایی مساوی کرد تا بار دیگر در روز پایانی اکبر میثاقیان تیم تحت هدایت خود را در لیگ حفظ کند؛ رایکا در خانه توانست مقابل آرمان گهر به برتری سه گله برسد تا خیال شاگردان نظرمحمدی از بقا آسوده باشد.

تلاش سربازان ارتش در تیم نیروی زمینی که هدایت آن نیز برعهده امید روانخواه بود برای بقا کارساز نبود و آن‌ها به تساوی یک بر یک مقابل گل ریحان رضایت دادند تا آخرین مسافر فصل جاری لیگ یک به مقصد لیگ دو برشمرده شوند؛ جالب این‌که نیروی زمینی در ابتدای فصل توانسته بود به لیگ یک صعود کند و حالا به شکلی آسانسوری مجددا به رقابت‌های لیگ دو سقوط کرد.

دیدگاه‌ها