کد خبر : 1702573 | 26 مرداد 1399 ساعت 22:00 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیرو زمینی 1 – گل ریحان البرز 1

لیگ یک/ بازگشت سربازان ارتش امید به لیگ 2

تیم فوتبال نیروی زمینی با کسب یک تساوی به همراه شهرداری تبریز و سپیدرود رشت به لیگ دسته دو سقوط کرد.

لیگ یک/ بازگشت سربازان ارتش امید به لیگ 2

به گزارش "ورزش سه"در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک، دو تیم نیرو زمینی و گل ریحان البرز در دو شرایط متفاوت رودرروی هم قرار گرفتند. از طرفی نیرو زمینی می‌دانست که درصورتی‌که عدم پیروزی مقابل میهمان خود و نتایج تیم های پایین جدول ممکن است به دست پایین‌تر سقوط کند، اما از سویی دیگر گل ریحان البرز خیالش کاملا راحت  و استرس خاصی بابت صعود یا سقوط حس نمی‌کرد.


این دیدار که در ورزشگاه الغدیر تهران برگزار شد  دو تیم در پایان نود دقیقه ، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک در مقابل هم دست نیافتند، تا امید روان‌خواه سرمربی نیروی زمینی علی رغم تلاش های بسیارش نتواند سهمیه نیروی زمینی را برای فصل آینده حفظ کند و آنها به عنوان تیم 16 باز هم به فاصله یک فصل به لیگ دسته دوم سقوط کنند.


این در شرایطی بود که با توجه به تساوی ملوان مقابل قشقایی در دیدار هم‌زمان، نیروی زمینی به علت تفاضل گل بسیار ضعیفش حتی در صورت پیروزی مقابل گل ریحان باز هم نمی‌توانست در لیگ یک ماندگار شود.


در  دیگر نتایج هم‌زمان این بازی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه ناکامی هایش بازی مرگ و زندگی را به فجر سپاسی شیراز واگذار کرد تا همراه با نیروی زمینی و شهرداری تبریز سه تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته دوم باشند.


 در نهایت با احتساب این تساوی تلخ، نیرو زمینی با 33 امتیاز از مجموع 34 بازی در جایگاه شانزدهم جای گرفت و گل ریحان با 51 امتیاز از همین تعداد بازی در رده 8 جدول فرار گرفتند و لیگ دسته یک را به پایان رساندند.

دیدگاه‌ها