کد خبر : 1702590 | 26 مرداد 1399 ساعت 23:40 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: کلمه ترس جایی در واژگان من ندارد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می گوید که آنها در دیدار مقابل شاختار به حریف شان احترام خواهند گذاشت چراکه تیمی قدرتمند محسوب می‌شود.

کونته: کلمه ترس جایی در واژگان من ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فرم فوق العاده اینتر در هفته های اخیر باعث شده که بسیاری از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا نام ببرند. با این حال سرمربی نراتزوری یعنی آنتونیو کونته معتقد است که تیمش باید به شاختار احترام بگذارد و کار سختی مقابل این تیم اوکراینی در نیمه نهایی خواهد داشت.

 

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شاختار گفت: " شاختار تیمی مملو از استعداد است و در طول سال ها نشان داده است که آنها می توانند مربی یا بازیکنان خود را تغییر دهند اما در عین حال سطح بسیار بالای خود حفظ کنند. به یاد می آورم هنگامی که سرمربی یوونتوس بودم در چمپیونزلیگ مقابل آنها قرار گرفتیم و حتی در قامت سرمربی چلسی نیز این اتفاق رخ داد. آنها در آن زمان بازیکنان ناشناخته ای داشتند که واقعاً خوب بودند. بازیکنانی نظیر هنریک میختاریان و پیاتوف."

 

 

1520294

 

 

کونته در پاسخ به سوالی که آیا از شاختار نسبت به بایرلورکوزن بیشتر می ترسد یا خیر گفت: " ترس جایی در واژگان من ندارد. در مورد بازیکنان نیز نباید اینگونه باشد. شاختار قوی ترین تیمی خواهد بود که ما تا به اینجا در لیگ اروپا با آنها روبرو خواهیم شد پس باید به این تیم احترام بگذاریم. از طرفی ما در نیمه نهایی حضور داریم و با چنگ و دندان برای حضور در مسابقه فینال خواهیم جنگید.

 

ما تیمی هستیم که سعی کردیم بدون نگاه به بقیه به کارمان ادامه دهیم. ما به عملکردمان در تمام رقابت هایی که در آنها شرکت کرده ایم افتخار می‌کنیم بنابراین هدف ما این است که همچنان به پیشرفت خود ادامه دهیم."

 

 

1520249

 

 

کونته در پایان پیرامون حضور استیون ژانگ، رئیس چینی باشگاه اینتر در اردوی این تیم پیش از بازی با شاختار نیز گفت: " بازیکنانم همواره از حضور رئیس باشگاه در کنار شان خوشحال می شود."

دیدگاه‌ها