کد خبر : 1702616 | 27 مرداد 1399 ساعت 02:22 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

لوپتگی: منچستریونایتد بهترین تیم بعد از کرونا بود

خولن لوپتگی، سرمربی سویا مدعی شد تیمش لایق صعود به فینال بوده است.

لوپتگی: منچستریونایتد بهترین تیم بعد از کرونا بود

به گزارش "ورزش سه"، سویا امشب موفق شد با کسب برتری 1-2 مقابل منچستریونایتد جواز صعود به فینال لیگ اروپا را کسب کند. اگرچه شاگردان خولن لوپتگی در برخی دقایق این دیدار به شدت زیر فشار حملات حریف بودند، اما در نهایت موفق شدند به فینال راه یابند و حالا سرمربی اسپانیایی در مورد روند مسابقه صحبت کرده است.

 

خولن لوپتگی گفت: "در مبارزه با محدودیت ها و مشکلات مانند همیشه تلاش کردیم. منچستر یونایتد بهترین تیم انگلیس پس از شیوع کرونا و آغاز دوباره مسابقه بود و آنها مسیر فوق العاده ای را پشت سر گذاشته بودند. برای بازیکنان و هواداران سویا بسیار خوشحالم و آنها لیاقت دستیابی به چنین موفقیتی را داشتند. حالا ما به فینال رسیده ایم و فعلا می توانیم استراحت کنبم.

 

1520330

 

معدود تیم هایی می توانند مانند یونایتد بازی کنند. .در نیمه اول ما توانستیم آنها را کنترل کنیم اما در آغاز نیمه دوم این اتفاق رخ نداد و البته عملمکرد بونو درون دروازه فوق العاده بود. در ادامه جریان بازی متعادل شد و ما نیز موقعیت هایی برای ضربه زدن به یونایتد پیدا کردیم.

 

در پایان بازی بسیار خوشحال بودیم و می دانستیم سویا برای رسیدن به فینال چه مراحلی را پشت سر گذاشته است. امروز نیز اینگونه بود و قدرت مقاومت ما در مواجهه با فشار بازی ها رشد کرده است.

 

تعویض اوکامپوس؟ او مصدوم بود و مشکل داشت. اوکامپوس تلاش زیادی کرد تا بازی کند و ما فردا شرایط او را ارزیابی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها