کد خبر : 1702629 | 27 مرداد 1399 ساعت 10:05 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

جشن قهرمانی خانوادگی مس رفسنجان (عکس)

مس رفسنجان شب گذشته با تساوی یک یک در برابر بادران در هفته پایانی لیگ یک جشن قهرمانی در بازی های این فصل و صعود به لیگ برتر را برگزار کرد. جشنی که خاطره انگیز بود و برای همیشه در ذهنشان باقی می ماند.

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر به بهانه ویروس کرونا موجب شد تا بازیکنان تیم مس از خانواده های خود برای تماشای بازی دعوت کنند. آنها بازی را از جایگاه ویِژه تماشا کردند ودر پایان بازی هم به زمین آمدند و عکس های خانوادگی جالبی با کاپ قهرمانی مس رفسنجان برای خود ثبت کردند. البته همسران بازیکنان مس بعد از اینکه مراسم جشن قهرمانی پایان یافت به زمین آمدند چرا که در زمان برگزاری مراسم جشن قهرمانی جز اعضای رسمی تیم هیچ کس حق حضور روی سکوی جشن قهرمانی را ندارد.

 

جالب اینکه این اتفاق در فوتبال حرفه ای هم مرسوم است و بعد از اینکه جشن قهرمانی تمام می شود بازیکنان از همسران و فرزندان خود دعوت می کنند به زمین بیایند تا در کنار سکوی قهرمانی و هم چنین کاپ مسابقات با هم عکسی به یادگار بگیرند. به نظر می رسد اینبار جز معدود دفعاتی بود که در فوتبال مراسم جشن قهرمانی خانوادگی در فوتبال برگزار شد که می تواند تکرار شود.

 

1520353

 

1520354

دیدگاه‌ها