کد خبر : 1702679 | 27 مرداد 1399 ساعت 14:29 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

جام گردانی بازیکنان قهرمان لیگ یک(عکس)

مس رفسنجان با قهرمانی در رقابت های لیگ یک دست به کار بزرگی زد و توانست به لیگ برتر فوتبال ایران راه پیدا کند.

به گزارش" ورزش سه" قهرمانی در لیگ یک می تواند از قهرمانی در لیگ برتر لذتبخش تر هم باشد. قهرمانی در لیگ یک علاوه براینکه یک جام و عنوان قهرمانی است یک جایزه بزرگ هم دارد و آن حضور دررقابت های لیگ برتر است. مس رفسنجان در این فصل از رقابت های لیگ یک با مجموعه ای یکدست از بازیکنان بدون استفاده از ستاره های نامدار و باتجربه توانست با اقتدار به لیگ برتر صعود کند .


بعد از گذشت چند ساعت از بازی این تیم برابر بادران و سپس جشن قهرمانی جالب  که از نظر زیبایی و نظم شرایط خوبی داشت ، هنوز عکس های مربوط به مراسم جشن رفسنجانی ها قابل توجه است. 


بازیکنان مس شادی وصف ناپذیری در مراسم جشن داشتند و شاید سال ها بگذرد که این تیم و بازیکنانش بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. چرا که اگر آن ها بخواهند در لیگ برتر بمانند کارشان برای رسیدن به عنوان قهرمانی با وجود تیم های بزرگ و باتجربه حاضر در رقابت ها، بسیار سخت است. البته بازیکنان مس رفسنجان بعد از این قهرمانی برای فوتبال ایران شناخته شدند و می توانند امسال یا سال های آینده با حضور در تیم های بزرگ قهرمانی در لیگ برتر هم تجربه کنند. هرچند باشگاه مس نشان داده که اهل سرمایه گذاری روی فوتبال است و تجربه ثابت کرده که باشگاه هایی که ساختار حرفه ای و منابع مالی مناسب در اختیار دارند شانس قهرمانی خواهند داشت. اتفاقی که برای فولاد ، سایپا و سپاهان افتاد و اکنون هر کدام از آن ها تیم های مهمی در فوتبال ایران هستند.


با این حال این قهرمانی می تواند برای مس رفسنجان یک اتفاق تاریخی باشد و عکس هایی از بازیکنان که با شادی تمام جام را بی خودشان می گردانند نیز تا سال ها روی در و دیوار این باشگاه بماند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها