کد خبر : 1702687 | 27 مرداد 1399 ساعت 14:57 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

عبدی: باید بازیکنان هفته‌ای یک بار در اردو باشند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است شرایط برای حضور بازیکنان این تیم در اردوهای هفتگی فراهم آید.

عبدی: باید بازیکنان هفته‌ای یک بار در اردو باشند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در ابتدا گفت: از هفته گذشته در حال پیگیری تمرینات هستیم و در نوبت امروز صبح به ریکاوری و تشریح وظایف هر بازیکن در زمین پرداختیم. تمرینات سختی در یک هفته اخیر داشتیم و فردا برخی از بازیکنان فقط در یک نوبت و برخی دیگر در دو نوبت تمرین خواهند کرد.
 

وی افزود: در هفته دوم این اردو سه بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت. امیدوارم بازیکنانم با این فشار تمرینی زیادی که دارند، بازی منطقی از خود به نمایش بگذارند تا پای‌ گذاری مناسبی برای مسابقات رسمی باشد. هدف ما از حضور در تورنمنت حافظان سلامت این است که بازیکنان از شرایط مسابقه‌ای دور نباشند و بتوانند به هماهنگی بهتری برسند.

 

عبدی ادامه داد: قبل از شیوع کرونا به چند تورنمنت دعوت شده بودیم، از جمله تورنمنت لهستان و قرار بود با حضور دو تیم اروپایی و یک تیم آمریکای جنوبی بازی کنیم که متأسفانه این فرصت از دست رفت. ضمن اینکه برنامه‌های اردویی هم دچار تغییرات زیادی شد تا به نقطه زمانی فعلی رسیدیم.

 

وی افزود: مجموعه این موارد باعث شد که در چند ماه اخیر بین اردوهای‌مان فاصله ایجاد شود و به همین دلیل از فدراسیون درخواست کردیم تا شرایطی ایجاد شود که بازیکنان زیاد از کمپ دور نباشند و هر یک هفته یا 10 روز یک بار در اردو حاضر شوند.

 

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در پایان گفت: انجام بازی بین‌المللی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم از این موضوع بهره ببریم. در این صورت در شرایطی متعادل نسبت به رقبای قدرتمند نظیر کره جنوبی، ژاپن، قطر، کره شمالی و دیگر تیم‌های که در جمع 16 تیم برتر آسیا قرار گرفتند، برسیم.

 

دیدگاه‌ها