کد خبر : 1702718 | 27 مرداد 1399 ساعت 17:43 | 73.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

سوارز و بازگشت به باشگاه سابق پس از جدایی از بارسا

لوئیس سوارز ممکن است فصل بعد با پیراهن باشگاه سابقش آژاکس به میدان برود.

سوارز و بازگشت به باشگاه سابق پس از جدایی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، لوئیس سوارز ممکن است یکی از تلفات باخت سنگین بارسا به بایرن در لیگ قهرمانان باشد. شکست 8-2 از بایرن نه تنها باعث حذف آبی اناری ها از لیگ قهرمانان شد که منشا تحولات بزرگی در این باشگاه نیز شده و پس از اخراج مربی، شاهد موج جدایی بازیکنان حتی قدیمی این باشگاه نیز خواهیم بود.

 

 

1512438

 

 

یکی از این بازیکنان احتمالا لوئیس سوارز است که در 33 سالگی به پایان روزهای اوجش نزدیک شده و زمزمه های جدایی اش به گوش می رسد. بارسا که از ماه ها قبل به دنبال جذب مهاجم است، پس از فصل متوسطی که سوارز پشت سر گذاشت، بی میل به فروش او و یا فسخ قراردادش نیست.

 

طبق ادعای انزو اولیویرا خبرنگار کانال 2 اروگوئه، باشگاه آژاکس آمستردام مذاکراتش با لوئیس سوارز را شروع کرده و این خبر به تایید اوریول دومنک خبرنگار کاتالان نزدیک به منابع هلندی نیز رسیده است. دومنک اولین خبرنگاری بود که انتقال فرانکی دی یونگ به بارسا را گزارش داد.

 

 

1518353

 

 

آژاکس باشگاه سابق لوئیس سوارز است و زمینه ساز اصلی درخشش او در سطح اول فوتبال اروپا شد. سوارز ابتدا در خرونینخن هلند بود که بازی در فوتبال اروپا را تجربه کرد و سپس به آژاکس پیوست. گل های فراوان او با پیراهن این باشگاه سبب شد ژانویه 2011 راهی لیورپول شود و او از تابستان 2014 نیز برای بارسا بازی می کند.

ستاره اروگوئه ای تا 2022 با بارسا قرارداد دارد و بر اساس یک بند و در صورتی که بتواند در 60 درصد بازی های فصل بعد نیز حضور داشته باشد، قرارداد تا 2023 تمدید خواهد شد.

سوارز اخیرا گفته بود دوست دارد روزی به آژاکس برگردد و در همین باشگاه نیز از فوتبال در سطح اول اروپا خداحافظی کند.

 

دیدگاه‌ها