کد خبر : 1702764 | 27 مرداد 1399 ساعت 22:45 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

معبودی: سرنوشت ماندن دست خودمان است

کاپیتان ماشین‌سازی سرنوشت لیگ برتری ماندن تیمش را دست خودشان دانست و عنوان کرد با برتری در هفته آخر در لیگ برتر می‌مانند.

معبودی: سرنوشت ماندن دست خودمان است

به گزارش "ورزش سه"، عزیز معبودی در خصوص باخت ماشین ‌سازی در دربی تبریز گفت: ما مقابل تراکتور خوب بودیم و پا به پای ستاره‌های تراکتور جنگیدیم ولی یک لحظه تمرکز ما برهم خورد و آنها از این فرصت استفاده کردند و دیگر فرصت جبران نبود ولی فوتبالی که بچه‌ها به نمایش گذاشتند، حداقل یک مساوی می‌توانست داشته باشد که متاسفانه باخت تیم رقم خورد.


او درباره جدال دو باشگاه با یک مالک گفت: این دیدار خیلی حساس‌تر از دربی‌های دیگر ایران بود و هر دو تیم جدا از سه امتیاز بازی، برای شکست دادن حریف مقابل خود به میدان آمده بودند و درگیری‌های فوتبالی در طول ۹۰ دقیقه گواه این موضوع است؛ هرکسی غیر از این فکر می‌کند، از فوتبال چیزی نمی‌داند و مدیون ما و مردم آذربایجان است که روزی باید پاسخگو باشند.


کاپیتان ماشین‌سازی در مورد هفته آخر لیگ برتر و شرایط سخت آنها برای بقا در لیگ ابراز کرد: ما اگر امتیازاتمان را به این آسانی از دست نمی‌دادیم، الان شرایطمان خیلی بهتر بود ولی برای هفته آخر نیز تکلیف‌مان دست خودمان است و ما یک برد و سه امتیاز این بازی اجازه نمی دهیم کارمان به اما و اگر بکشد.


معبودی اضافه کرد: بچه‌ها برای اثبات فوتبال خود مقابل صنعت نفت به میدان خواهند رفت، قطعا برنده این دیدار خواهیم بود و بدون دخیل بودن دیگر نتایج در لیگ برتر خواهیم ماند ولی این پایان کار برای ماشین‌سازی نیست و مسؤولین باید فکر ماشین بهتری برای فصل آینده باشند تا مردم آذربایجان و هواداران ماشین این چنین در عذاب نباشند.

دیدگاه‌ها