کد خبر : 1702772 | 27 مرداد 1399 ساعت 23:51 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داده است

مدافع آماده ماشین‌سازی می گوید این روزها فوتبال روی بدش را به ما نشان داده ولی پایان بدی در لیگ برتر نخواهیم داشت.

زاهدی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داده است

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی در این فصل در تمام پست‌های دفاعی برای ماشین‌سازی به میدان رفته و در دربی تبریز نیز مدافعی بود که بیشتر از مهاجمان تیمش خلق موقعیت کرد. زاهدی درباره دیدار با تراکتور گفت: مقابل تراکتور بچه‌ها خیلی انگیزه داشتند و در مقابل تراکتوری‌ها هم خیلی با انگیزه بودند و خیلی خوب و با قدرت بازی می‌کردند و کیفیت آنها اگر در همه دیدارها اینگونه بود، الان با اختلاف بالای جدول بودند و دغدغه آسیایی نداشتند.

او ادامه داد: بچه‌ها خیلی خوب فوتبال بازی کردند و تراکتور پُر مهره را خیلی خوب تحت فشار قرار دادند ولی یک اتفاق و لحظه‌ای غفلت موجب شد تا نتیجه را واگذار کنیم ولی ما می‌توانستیم حداقل یک امتیاز از این دیدار بگیریم و البته یک امتیاز هم در شرایط جدولی فرقی برای ما نداشت، اما می‌توانست از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب باشد.

 

زاهدی در خصوص دیدار هفته پایانی لیگ با صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تیم خوبی دارد ولی نه دغدغه ماندن دارد و نه دغدغه سهمیه و همین موضوع موجب می‌شود که آنها بدون استرس و خیلی راحت بازی کنند؛ ما هم چاره‌ای جز برد نداریم و باید در تبریز این تیم را شکست دهیم و کار با یک برد به پایان برسانیم.

مدافع آماده ماشین‌سازی در خصوص نتایج اخیر این تیم گفت: نمی‌خواهم منفی فکر کنم ولی در هفته‌های اخیر نتایج به‌دست آمده و اشتباهاتی که دیدیم واقعا روی بد فوتبال به ما بود و بدتر از این امکان نداشت رخ دهد ولی بچه‌ها مصمم هستند و اجازه نمی‌دهیم که این لیگ را با این بدی‌های فوتبال به پایان برسانیم؛ سه امتیاز را می‌گیریم، کار را با خوشی به پایان می‌رسانیم. بالاخره این لیگ طولانی و نحس به پایان می‌رسد و یک نفس راحت می‌کشیم.

 

دیدگاه‌ها