کد خبر : 1702821 | 28 مرداد 1399 ساعت 12:20 | 54.3K بازدید | 2 دیدگاه

اولین بازیکن مد نظر کومان: هدف قبلی رئال مادرید

با افزایش احتمال منصوب شدن رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسا از دانی فان دبیک ستاره آژاکس به عنوان اولین هدف نقل و انتقالاتی او یاد شده است.

اولین بازیکن مد نظر کومان: هدف قبلی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی le10Sport مدعی شد رونالد کومان که به احتمال زیاد به زودی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی می‌شود از مدیریت این باشگاه خواسته جذب دانی فان دبیک ستاره هلندی آژاکس را به عنوان هدف اول نقل و انتقالات تابستانی در دستور کار قرار دهند.

 

1520616

 

جالب اینجا است که در گذشته فان دبیک مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و حتی گفته می‌شود به انتقال به مادرید بسیار نزدیک شده است.

 

کومان شناخت دقیقی از فان دبیک دارد چرا که او از بازیکنان فیکس و مهره های مورد علاقه اش در تیم ملی هلند بوده. کومان قصد دارد با انتقال فان دبیک در بارسا با دو نفر از شاگردان مورد علاقه اش یعنی فرانکی دی یوگن و فان دبیک کار کند.

 

رئال مادرید تابستان گذشته تا یک قدمی جذب فان دبیک پیش رفت ولی در نهایت تصمیم بر این شد که انتقال او یک سال به تعویق بیفتد. اما بحران کرونا و ضربات اقتصادی سنگینش به بنیه مالی رئال مادرید باعث شده انتقال این ستاره هلندی در روزهای گذشته کمتر مورد توجه این تیم و رسانه‌های نزدیک به آن قرار بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها