کد خبر : 1702835 | 28 مرداد 1399 ساعت 13:09 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

من مریض فوتبالم و این مرض مرا داغان می‌کند

میثاقیان: در ملوان شاهکار مربیگری‌ام را دیدم!

سرمربی ملوان در نهایت موفق شد این تیم را در لیگ دسته اول حفظ کند و اکنون از استرس عجیبی که تحمل کرده حرف می‌زند.

میثاقیان: در ملوان شاهکار مربیگری‌ام را دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان، سرمربی مشهدی و باتجربه ملوان که جانشین محمد احمدزاده در این تیم طی هفته‌های پایانی شد در نهایت موفق به حفظ سهمیه انزلی در لیگ دسته اول شد. او درباره شرایط کارش در این تیم گفت: از زمانیکه من به تیم ملوان رفتم، تیم شرایط خوبی نداشت و تیم امتیاز خیلی کمی داشت. به نظرم یکی از شاهکارهای مربیگری‌‌ام همین بود چون بعد از کرونا هم بود و چنین تجربه‌ای نداشتم. با همت آقایان نوری و زارع و تمامی عوامل عزیز باشگاه ملوان موفق شدیم که تیم را نگه داریم و از این بابت خیلی خوشحالیم که توانستیم دل هواداران را هم شاد کنیم.

 

میثاقیان در پاسخ به این سوال که چگونه با استرس‌ها مواجه می‌شود، گفت: این استرس من را داغان می‌کند. تمام بدنم به لرزه افتاده است؛ من مرض دارم! مطمئنا من مریضم که از عشق به فوتبال همچنان این کار را ادامه می‌دهم. همه مخالف ادامه مربیگری‌ام هستند، تنها همسرم نیست. شما ببینید ما مثلا یک گل بیشتر در آن بازی می‌خوردیم سقوط می‌کردیم، چطور باید آن بازی را جمع می‌کردم؟ همه می‌گویند که فوتبال برای من یک سم است و همیشه دوست دارم که این کار را انجام بدهم.

 

میثاقیان درباره احتمال بازگشت به لیگ برتر گفت: الان دیگر زمان ما نیست و جوانان باید در لیگ برتر تلاش کنند و خودی نشان بدهند. هر چه خدا بخواهد از این خوشحالم که توانستم تیمی که مانند استقلال و پرسپولیس اهمیت دارد را در لیگ یک نگه داریم و مردم انزلی از این بابت خوشحال شوند.

 

اکبر میثاقیان درخصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم گفت: پرسپولیس واقعا تیم خوبی است و مهره‌های خیلی خوبی دارد. مربیان خوبی دارد و مجموعه یکدل کار کردند که چهارمین قهرمانی متوالی را جشن گرفتند.

 

میثاقیان درباره سفر به تهران و بازدید از برج میلاد گفت: برای بازی به نیروی زمینی به تهران امدیم، از نزدیک برج میلاد هم رد شدم اما مثل سابق از آن نمی‌ترسم(باخنده.) دیگر ترسی از برج میلاد ندارم و آن مربوط به گذشته است.

 

دیدگاه‌ها