کد خبر : 1702840 | 28 مرداد 1399 ساعت 13:25 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب پاداش میلیونی خطیبی برای شهرداری

باشگاه علم و ادب تبریز دریافت هرگونه پاداش از سوی باشگاه آلومینیوم یا شخص رسول خطیبی را تکذیب می‌کند!

تکذیب پاداش میلیونی خطیبی برای شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برخی منابع از تخصیص پاداش از سوی باشگاه آلومینیوم به باشگاه علم و ادب تبریز منتشر شده بود اما مدیرعامل تیم تبریزی ادعا می‌کند که حتی یک ریال نیز بابت پاداش یا جایزه از سوی باشگاه اراکی یا شخص رسول خطیبی به آن ها نرسیده و آن ها برای دفاع از حیثیت خود با تمام توان مقابل مس کرمان به میدان رفتند.

 

اسماعیل بابازاده می‌گوید: در نیم فصل اول ما به کرمان نرفتیم و بازی 3-0 شد و به همین خاطر شائبه زیادی در این باره وجود داشت و ما فقط می‌خواستیم که با تمام توان بازی کنیم تا این حرف ها از بین برود. تمام برنامه ریزی ما این بود که تیممان منسجم باشد و حریف و حدیثی به میان نیاید، ما می‌خواستیم اعاده حیثیت کنیم و حالا مطمئن باشید اگر مس صعود می‌کرد، همین حرف ها را اراکی ها درباره ما می‌زدند.

 

او در پاسخ به این سوال که نظرش درباره اخبار دریافت پاداش چیست؟ گفت: رسول (خطیبی) همشهری من است اما او اصلا در این باره با ما صحبت نکرد و حتی الان که صعود کردند هم حرفی نزده است. خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ پولی نگرفتیم و ما فقط می‌خواستیم از حیثیت خود دفاع کنیم. مطمئن باشید و خیالتان راحت که هیچ پولی از سوی باشگاه آلومینیوم یا رسول خطیبی به ما داده نشده و بهتر است که این افراد به جای ادعا، مدرک رو کنند.

دیدگاه‌ها