کد خبر : 1702860 | 28 مرداد 1399 ساعت 15:26 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

افتخارم این است 3 بازیکن به تیم بزرگسالان دادم

حاجیلو: از سعادتمند گلایه ای ندارم

مسئول پیشین آکادمی استقلال می گوید گلایه ای از مدیرعامل باشگاه نداردو برای مراغه چیان آرزوی موفقیت می کند.

حاجیلو: از سعادتمند گلایه ای ندارم

به گزارش "ورزش سه"، اصغر حاجیلو که به مدت یکسال مسئولیت مدیریت آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و چند روز قبل جایش را به سعید مراغه چیان داد، در این باره عنوان کرد: من برای آقای سعادتمند به عنوان انتخاب وزیر ورزش احترام زیادی قائل هستم و ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه این حق را دارد که بر اساس تفکراتش انتخاب های خود را انجام بدهد.


وی ادامه داد: چیزی که برای من مهم است، در طول یکسال وظیفه ام را به بهترین شکل ممکن انجام دادم و مدیران و مربیانم را در طول یکسال پاک و مطهر نگه داشتم. ذی حسابی باشگاه به طور کامل در جریان مسائل هست. خوشحالم که 5، 6 بازیکن در رده های سنی مختلف به اردوهای تیم ملی دادیم که در راس آنها امیرحسین خدامرادی است که خودم او را از همدان به آکادمی آوردم.خوشحالم که همین حالا 3 بازیکن خوب تحویل تیم بزرگسالان استقلال دادم و مسئولیتم را به این شکل به پایان رساندم.


مسئول پیشین آکادمی استقلال همچنین گفت: از آقای سعادتمند گلایه ای ندارم و برای ایشان احترام قائلم. قرار نیست هروقت کسی درون باشگاه است و همه چیز را گل و بلبل توصیف کند و وقتی رفت روبه انتقاد بیاورد. خداراشکر که ما سالم کار کردیم و همه چیز خوب پیش رفت.


حاجیلو در پایان افزود:برای آقای مراغه چیان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آکادمی استقلال را همینطور پاک حفظ کنند. این آکادمی را من از بی اخلاقی ها نجات دادند و فضایی ایجاد کردیم برای کسانی که می خواهند فوتبال بازی کنند. در طول یکسال یک ریال پول به 4 رده داده نشد اما مردانه ایستادند و من از آنها تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها