کد خبر : 1702929 | 28 مرداد 1399 ساعت 20:07 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پدر داوید سیلوا به توهین عجیب باشگاه لاتزیو

پدر داوید سیلوا از پسرش در برابر انتقادات بابت انتخاب رئال سوسیداد دفاع کرد.

واکنش پدر داوید سیلوا به توهین عجیب باشگاه لاتزیو

به گزارش "ورزش سه", در حالی که بسیاری منتظر بودند قرارداد لاتزیو با داوید سیلوا به صورت رسمی اعلام شود اما این بازیکن در چرخشی عجیب تصمیم گرفت که به فوتبال اسپانیا بازگردد چرا که شب گذشته باشگاه رئال سوسیداد از جذب قطعی ستاره سابق سیتی خبر داد.

 

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی انتخاب رئال سوسیداد توسط داوید سیلوا را به نوعی دور زدن باشگاه لاتزیو تلقی کردند و حتی ایگلی تاره، مدیر ورزشی لاتزیو در واکنش به انتقال سیلوا به سوسیداد گفت:" خبر انتقال داوید سیلوا به سوسیداد را شنیدم. برای داوید سیلوای فوتبالیست احترام زیادی قائل هستم ولی از بعد انسانی خیر."

 

 

 

1520691

 

 

این توهین عجیب باشگاه لاتزیو با واکنش پدر داوید سیلوا روبه‌رو بوده است. خیمنز در این باره به رادیو مارکا گفت: " ما با لاتزیو ارتباط برقرار کرده بودیم اما این کار را با سوسیداد و تیم‌های دیگری نیز انجام شده بود؛ پس از آن بود که پسرم تصمیم گرفت سوسیداد را انتخاب کند. هیچ چیزی تمام نشده بود و به همین خاطر داوید از واکنش باشگاه لاتزیو شگفت زده شده است.

هرکسی می‌تواند در مورد چیزهایی که می‌خواهد تصمیم‌گیری کند. لاتزیو با مدیر برنامه داوید صحبت کرده نه خودش بنابراین نمی‌دانم که چرا این حرف‌ها مطرح می‌شود. او هیچ چیز را با لاتزیو تمام نکرده بود. تیم های دیگری نیز وجود داشتند که با او صحبت کرده بودند."

دیدگاه‌ها