کد خبر : 1703014 | 29 مرداد 1399 ساعت 12:51 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکاوی تماس‌های مشکوک پیش از بازی سرنوشت ساز

خطیبی : بازیکنان علم و ادب به من زنگ زدند!

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره ماجرای تماس بازیکنان علم و ادب تبریز پیش از دیدار با مس کرمان در هفته پایانی توضیحاتی را ارائه کرد.

خطیبی : بازیکنان علم و ادب به من زنگ زدند!

به گزارش "ورزش سه" رسول خطیبی و محمد ربیعی دو سرمربی موفق لیگ یک که توانستند همراه با تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کنند، میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سیما بودند.

 

خطیبی در بخشی از برنامه درباره شبهات پیرامون تیم علم و ادب، رقیب هفته پایانی مس کرمان توضیحاتی را ارائه کرد؛ وی گفت: شانس ما این بود که مس بازی آخر با تبریز بازی داشت و بالاخره بیشتر بازیکنان علم و ادب، بازیکنان خود من بودند و قبل از بازی دوستان‌مان از تبریز که تماس گرفتند گفتند که بالاخره آنها بازیکنان من بودند و دوست دارند من موفق بشوم چون به هر حال من یک تبریزی هستم و طبعا تبریزی‌ها دوست دارند من موفق شوم.

 

وی درباره اینکه به بازیکنان علم و ادب گفته مقابل مس قدرتمند در زمین حاضر شوند، گفت: من آنقدر جرأت دارم بگویم، یکی دو بازیکن علم و ادب به من زنگ زدند و خود من هم صحبتی با آن‌ها داشتم؛ گفتم بحث آذربایجان وسط است و موفقیت یک مربی از آن استان که بچه‌ها گفتند بخاطر شما هم که شده ما با همه توان در زمین حاضر خواهیم شد تا انشالله یک مربی از آذربایجان موفق شود.

 

خطیبی با رد شایعه وعده جذب بازیکنان علم و ادب گفت: شما اگر سال آینده یکی از بازیکنان علم و ادب را در تیم من دیدید بگویید که این اتفاق افتاده است!

 

دیدگاه‌ها