کد خبر : 1703015 | 29 مرداد 1399 ساعت 13:15 | 49.8K بازدید | 4 دیدگاه

تعویض پیراهن نیمار کار دستش می‌دهد؟

هواداران PSG نگرانند نیمار به دلیل تعویض پیراهن خود با بازیکنان لایپزیش که بر خلاف پروتکل سلامت کرونا است از حضور در فینال لیگ قهرمانان محروم شود.

تعویض پیراهن نیمار کار دستش می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، هواداران پاری سن ژرمن از این نگرانند که اقدام نیمار ستاره برزیلی این تیم در تعویض پیراهنش با بازیکنان لایپزیش در پایان دیدار دیشب دو تیم که بر خلاف پروتکل کرونای یوفا بوده باعث جریمه شدن و محرومیت او از حضور در دیدار فینال رقابتها باشد.

 

1520813

 

در پایان بازی دیشب دو تیم که با پیروزی 3-0 PSG به پایان رسید نیمار در حالی دیده شد که پیراهن خود را درآورده و با پیراهن مارسل هالستنبرگ مدافع لایپزیش تعویض کرد. این اقدام نیمار در فوتبال امری متداول است اما یوفا اخیراً در پروتکل کرونایی خود توصیه کرده بود که برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان به کرونا از این اقدام خودداری شود.

 

در پروتکل 31صفحه ای یوفا درباره رعایت مقررات برای سلامت بازیکنان و دست اندرکاران فوتبال در مواجهه با اپیدمی کووید19 درباره این اقدام بازیکنان چنین آمده: " به بازیکنان توصیه می‌شود که در پایان بازی‌ها از تعویض پیراهن خود خودداری کنند".

 

در پروتکل یوفا اشاره ای به جریمه و مجازات بازیکنانی که در این شرایط اقدام به تعویض پیراهن می کنند نشده و همین ابهام باعث نگرانی هواداران PSG شده است.

 

 

دیدگاه‌ها