کد خبر : 1702999 | 29 مرداد 1399 ساعت 10:50 | 50.8K بازدید | 1 دیدگاه

تجسم تکنیک برزیلی در پاس گل نیمار (عکس)

پاس پشت پای نیمار برای آنخل دی ماریا که باعث شد ستاره آرژانتینی گل دوم PSG را مقابل لایپزیش به ثمر برساند بسیار مورد توجه قرار گرفته و سر و صدای زیادی به پا کرده است.

تجسم تکنیک برزیلی در پاس گل نیمار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن و لایپزیش دیشب در شهر لیسبون و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند. روند شگفتی سازی لایپزیش در مقابل بزرگان قاره دیشب در مقابل PSG رنگ باخت و فرانسوی ها با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیدند.

 

1520813

 

در دقیقه 13 سانتر زیبای دی ماریا در شروع مجدد بازی با ضربه سر مارکینیوش وارد دروازه لایپزیش شد تا بازی 1-0 شود. اما در دقیقه 42 نوبت به هنرنمایی نیمار، ستاره بزرگ و خوش تکنیک PSG بود تا خودش را نشان دهد. او یک پاس پشت پای تماشایی برای دی ماریا ساخت تا او دومین گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

 

1520812

 

این پاس پشت پای تماشایی نیمار سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. نیمار در طول بازی عطش زیادی برای گلزنی داشت ولی در نهایت نتوانست شخصاً به گل دست یابد. ولی پاس پشت پای او کافی بود تا به اندازه کافی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

 

ریو فردیناند که به عنوان کارشناس بازی را در شبکه‌های انگلیسی تحلیل می‌کرد درباره پاس گل نیمار گفت: " اول باورم نمی شد که واقعاً پاس پشت پا داده باشد. ولی وقتی صحنه را دوباره آهسته نگاه کردیم وای‌، خیلی عالی بود".

 

1520811

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم واکنش زیادی به این حرکت نیمار داشتند. آنها این پاس گل تماشایی را نشانه استعداد خدادادی نیمار دانسته و می‌گویند ستاره برزیلی یک بار دیگر نشان داده چرا از او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های زنده دنیا یاد می‌شود.

1520814

 

دیدگاه‌ها