کد خبر : 1703026 | 29 مرداد 1399 ساعت 13:46 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

دربی برای استقلال سه سر برد است

دین محمدی:فکر کنم کریمی و چشمی در دربی باشند

هافبک سابق استقلال که در جال حاضر عضو کادر فنی نساجی است به جد اعتقاد دارد این تیم فاتح داربی خواهد بود.

دین محمدی:فکر کنم کریمی و چشمی در دربی باشند

به گزارش ورزش سه ، سیروس دین محمدی درباره شرایط استقلال در آستانه دربی گفت:استقلال در چند بازی اخیر به خصوص در دو بازی با سپاهان نشان داد ار شرایط بهتری نسبت به قبل برخوردار شده است.البته محرومان و مصدومان دست مجیدی را تا حدودی خالی کرده است اما تیم از انسجام و اتحاد خوبی برخوردار است.


او در ارتباط با شهراورد پیش رو نیز گفت:پرسپولیس از انگیزه قبل قهرمانی برخوردار نیست و مثل قبل فوتبال بازی نمیکند. این موضوع به نفع استقلال است.اعتقاد من بر این است اگر فرهاد نفرات خود را کامل در اختیار داشته باشد استقلال برنده بازی خواهد بود.دربی داربی برای استقلال سه سر برد است.


دین محمدی در ارتباط با کنار گذاشتن دانشگر و باقری از سوی مجیدی نیز گفت:باید از فرهاد حمایت کرد اما او باید شاگردان خود را مدیریت کند.برخی اوقات باید خود را به ندیدن بزند برخی اوقات هم قاطع برخورد کند.


او درباره مصدومیت چشمی و کریمی و احتمال غیبت آنها در بازی مقابل پرسپولیس در پایان گفت:هر دوی آنها بهترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر میگذارند.غیبت این دو در جام حذفی به استقلال بی شک ضربه خواهد زد که البته من فکر می کنم آنها به دربی برسند.

دیدگاه‌ها