کد خبر : 1703065 | 29 مرداد 1399 ساعت 17:30 | 152.2K بازدید | 4 دیدگاه

هلند متحول شد بارسا هم؟

مشت آهنین کومان؛ تَن تَن در معبد خورشید

رونالد کومان در بارسا از کسی نمی ترسد. او ساعاتی پس از بازگشت به نوکمپ در نشست با مسی و دیگر کاپیتان ها حرف های مهمی برای گفتن دارد.

مشت آهنین کومان؛ تَن تَن در معبد خورشید

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان که در دوران فوتبالش به "تَن تَن" معروف بود، امروز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا منصوب شد و از حالا مشخص است که او چه ماموریت دشواری را پیش رو دارد. با مشاهده بازی های چند ماه اخیر بارسا نیاز به تلاش زیادی برای شناسایی ضعف های این تیم نیست و کومان می داند که بارسا احتیاج به ایده هایی جدید و البته یک پاکسازی گسترده در رختکن دارد.

 

 

1520902

 

 

می توان به راحتی تصور کرد که کومان بیاید و وعده هایی بدهد ولی در عمل اتفاق دیگری رخ دهد. مشابه کیکه ستین که در اولین نشست خبری خود خبر از انقلاب در سبک بازی تیم و بازگشت به دوران کرویف داد و در واقعیت به هیچکدام از وعده هایش عمل نکرد.

در مورد کومان نیز گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد اما بین کومان و ستین یک تفاوت بزرگ وجود دارد. اگر ستین مربی کم تجربه ای در سطح اول باشگاهی بود، کومان چه در سطح باشگاهی و چه ملی، تجربیات گرانبهایی دارد.

 

 

1520912

 

 

رونالد کومان در اولین اقدام قصد صحبت با کاپیتان های تیم را دارد. او قرار است به صورت ویدیویی با لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرجی روبرتو صحبت کند. در این میان بازیکنانی مثل بوسکتس و روبرتو شرایط خوبی ندارند و این روزها شایعات جدایی شان به گوش می رسد.

جرارد پیکه هم پس از شکست 8-2 از بایرن مونیخ اولین نفری بود که مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت که چنانچه نیاز به تحول باشد، حاضر به فداکاری خواهد بود و از بارسا می رود. بدون شک صحبت کومان با لیونل مسی دشوارترین دقایق شروع سرمربی هلندی در بارسا خواهد بود.

فوق ستاره آرژانتینی که پس از تحقیر تاریخی بارسا سکوت اختیار کرده و نسبت به شایعات جدایی نیز واکنشی نشان نداده، باید پای صحبت های کومان بنشیند و مرد هلندی موظف است تا او را نسبت به ادامه کار در بارسا متقاعد کند.

 

 

1520898

 

 

دیدگاه‌ها