کد خبر : 1703108 | 29 مرداد 1399 ساعت 22:35 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور همیشه آخر فصل مظلوم واقع می‌شود؛

مربی تراکتور: روز خوبی در انتظار فوتبال است

مربی تیم فوتبال تراکتور ابراز امیدواری کرد در هفته پایانی لیگ برتر اتفاقات خوبی بیفتد و بتوانند برابر فولاد نتیجه بگیرند.

مربی تراکتور: روز خوبی در انتظار فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور مقابل فولاد اظهار کرد: فردا مقابل تیم یکدست و خوب فولاد بازی داریم؛ تیمی که از کادر مدیریتی و فنی باتجربه و با کیفیتی برخوردار است و جایگاه این تیم در جدول، تاییدکننده این موضوع است، اما ما هم تیم بزرگ تراکتور، نماینده خیل عظیم هواداران پرشور و مردم غیور خطه آذربایجان هستیم.

 

او ادامه داد: می‌دانیم که در بازی فردا به دنبال چه چیزی هستیم و امیدوار هستیم به دور از جنجال‌ها، هیاهوها، هجمه‌ها و بیانیه‌هایی که این روزها متاسفانه در فوتبال ما مرسوم شده، هر دو تیم درخور شأن نام و جایگاهشان در جدول، بتوانند فوتبال با کیفیتی را ارائه دهند.

مربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: متاسفانه در ادوار گذشته و در این برهه‌های حساس، همیشه تراکتور مظلوم واقع شده و نتوانسته به جایگاه حقیقی خود برسد، اما این باشگاه همیشه با نگاه مثبت و متانت با قضایا برخورد کرده و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن لیگ نهایت همکاری را داشته است.

صداقت یادآور شد: مطمئن هستیم که فردا با اشراف کاملی که فدراسیون محترم فوتبال و سازمان لیگ به تمام قضایا دارد و با توجه به حساسیت زیاد بالا و پایین جدول، تمام ارکان برگزاری بازی‌ها با احساس مسؤولیت زیاد و توجه ویژه به این موضوع که کوچک‌ترین اهمال، ممکن است زحمات یک ساله‌ی مجموعه‌ای را جابجا کند، بهترین کیفیت خودشان را ارائه دهند و مطمئن هستیم که فردا روز خوبی برای فوتبال کشورمان خواهد بود.

 

مربی تیم تراکتور بیان کرد: متاسفانه فردا اکبر ایمانی را به علت محرومیت در اختیار نداریم، اما با تمام توان می‌دانیم که دنبال چه هدفی هستیم و امیدوارم به خواسته خودمان برسیم.

دیدگاه‌ها