کد خبر : 1703133 | 30 مرداد 1399 ساعت 02:11 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

جونینیو: لیون با سر بالا از لیگ قهرمانان حذف شد

جونینیو، مدیر ورزشی لیون از حذف این تیم برابر بایرن مونیخ ناامید و ناراحت است.

جونینیو: لیون با سر بالا از لیگ قهرمانان حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، لیون علیرغم شروعی درخشان برابر بایرن مونیخ و خلق چند موقعیت خوب در نهایت به سه گل مغلوب شده و نتوانست راهی فینال شود. جونینیو، مدیر این باشگاه ابراز امیدواری کد فصل بعد آنها در لیگ قهرمانان حضور داشته اشند.

 

جونینیو گفت: "همه ما غمگین هستیم و پذیرش شکست کار آسانی نیست. اما لیون در شرایطی لیگ قهرمانان را ترک می کند که ما سرمان بلند است و من به بازیکنان و کادر فنی این باشگاه افتخار می کنم. برای پیروزی برابر تیمی مانند بایرن مونیخ باید در جریان بازی موثرتر بود.

 

1509396

 

ما بسیار ناراحت هستیم زیرا در لیگ قهرمانان فصل بعد حاضر نخواهیم بود. برای پاری سن ژرمن در بازی فینال مقابل بایرن آرزوی موفقیت دارم و امیدواریم نشان دهم که لیگ یک فرانسه چیزی نیست که همه در موردش فکر می کنند. ما بازی را بسیار خوب شروع کردیم و می توانستیم حداقل یک بار به گل برسیم، اما در ادامه تیم مقابل به سرعت بازی را در دست گرفت. آنها بازیکنانی بزرگ مانند رابرت لواندوفسکی را در اختیار دارند ما آنچه لازم بود را انجام دادیم و اکنون باید این روند ادامه دهیم، ابتدا این گروه در ابتدا فاقد انرژی جمعی بود و اگر اینگونه ادامه دهیم خیلی سریع به لیگ قهرمانان باز می گردیم و من نگران نیستم. هدف این است که سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم."

دیدگاه‌ها