کد خبر : 1703134 | 30 مرداد 1399 ساعت 02:21 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانس فلیک: بایرن در دقایق ابتدایی خوش شانس بود

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در دقایق ابتدایی بازی رضایت ندارد.

هانس فلیک: بایرن در دقایق ابتدایی خوش شانس بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب موفق شد با سه گل لیون را مغلوب کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان شود. هانسی فلیک در پایان بازی به تمجید از عملکرد حریف خصوصا در دقایق ابتدایی بازی پرداخته و مدعی شد آنها برای کسب قهرمانی برابر پاری سن ژرمن باید به خوبی استراحت کنند.

 

هانسی فلیک گفت: "می دانستیم کار دشواری پیش روی بایرن خواهد بود و لیون با غلبه بر تیم هایی چون منچسترسیتی و یوونتوس به این مرحله از لیگ قهرمانان رسیده است. لیون از نظر تاکتیکی تیمی قوی است و در همان دقایق ابتدایی بازی برای ما مشکل ساز شد، ما می دانستیم که باید بهتر دفاع کنیم و نباید توپ را به حریف واگذار کنیم، اما در ابتدا نتوانستیم این کار را انجام دهیم. ژروم بواتنگ در بین نیمه دچار مشکل شد و به همین دلیل میدان را ترک کرد.

 

1520975

 

در 10 دقیقه ابتدایی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم و لیون ما را تحت فشار قرار داد، آنها تیم بزرگی هستند و برای ما مشکل ساز شدند، اما در ادامه سرژ گناربری موفق شد گل فوق العاده ای را وارد دروازه حریف کند. گنابری کیفیت زیادی دارد و من اطمینان دارم که هنوز به اوج خود نرسیده است.

 

بایرن مونیخ سزاوار رسیدن به فینال بود، اما قدرت حمله لیون کمتر از حمله PSG نیست. ما در اوایل بازی توپ های زیادی را از دست دادیم و شاید پایین تر از حد معمول از دفاع کردیم که باید این مشکل را اصلاح کنیم. همچنین برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در روز یکشنبه باید باتری خود را شارژ کرده و به خوبی استراحت کنیم.

 

توماس توخل عملکرد بسیار خوبی در پاریس داشته است. من یک بار او را در اینجا ملاقات کرده ام. تیم او واقعا خوب کار می کند و من خوشحالم که در فینال با توخل ملاقات می کنم و می دانم برتری برابر آنها این کار آسانی نخواهد بود. پاری سن ژرمن تیم بزرگی است. آنها برای حضور در مرحله نیمه نهایی و سپس فینال مبارزه کردند، ما بعضی مسائل را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و می دانیم که آنها بازیکنانی سریع دارند. ما به دنبال سازماندهی دفاع خودمان خواهیم بود، اما می دانیم که بزرگترین نقطه قوت مان تحت فشار قرار دادن و پرس رقبا است.

 

فکر نمی‌کنم که نیروهای تهاجمی لیون چیز کمتری از بازیکنان پاریسن ژرمن داشته باشند. برای مثال ممفیس دیپای یک بازیکن در کلاس جهانی است که می‌تواند به هر تیمی صدمه بزند."

دیدگاه‌ها