کد خبر : 1703138 | 30 مرداد 1399 ساعت 08:33 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرندی: نمی‌توان قهرمان لیگ والیبال را پیش‌بینی کرد

لیبروی ملی‌پوش تیم والیبال سپاهان گفت: قهرمان رقابت‌های ورزشی و مسابقات لیگ والیبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

مرندی: نمی‌توان قهرمان لیگ والیبال را پیش‌بینی کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهدی مرندی  درمورد شرایط تمرینی تیم والیبال سپاهان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم خوبی داریم که از حدود 2 ماه پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم. خوشبختانه با برنامه‌های دقیق کادر فنی هر روز پیشرفت می‌کنیم و منتظر شروع رقابت‌ها هستیم.

 

وی ادامه داد: شرایط خودم هم خوب است. سال گذشته در سایپا عملکرد خوبی داشتم و امسال هم به سپاهان آمده‌ام. اصفهانی‌ها دومین سال حضور در لیگ والیبال را تجربه می‌کنند، اما برنامه‌های خوبی دارند. امیدوارم سال خوبی برای والیبال و سپاهان باشد. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

 

لیبروی ملی‌پوش والیبال سپاهان با بیان اینکه امسال سال المپیک است، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا تمام مسابقات ورزشی را تعطیل کرد و المپیک هم به تعویق افتاد. امیدوارم تا تدابیری که فدراسیون و باشگاه‌ها می‌اندیشند مشکلی در برگزاری لیگ نباشد و همه بازیکنان به سلامتی مسابقات را تمام کنند.

 

مرندی عنوان کرد: ما برای شروع تمرینات چند مرحله تست کرونا دادیم و خوشبختانه تمام بازیکنان با سلامتی کامل در تمرینات حضور دارند. در مجموع کار برای همه تیم‌ها سخت شده است، چراکه باید مراقبت‌های ویژه صورت بگیرد تا بازیکنی به کرونا مبتلا نشود.

 

وی درمورد پیش‌بینی‌اش از مسابقات لیگ امسال گفت: رقابت‌های ورزشی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. برای فصل پیش‌رو هم چند تیم هستند که بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. فکر می‌کنم شاهد بازی‌های با کفیتی باشیم. هر تیمی که عملکرد بهتری داشته باشد شانس رسیدن به قهرمانی دارد. در این بین ما هم تلاش خواهیم کرد تا در جمع مدعیان باشیم.

دیدگاه‌ها