کد خبر : 1703139 | 30 مرداد 1399 ساعت 09:17 | 84K بازدید | 4 دیدگاه

آلفونسو دیویس:

می خواستم پیراهن مسی را بگیرم اما خیلی ناراحت بود

آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ معتقد است که دیدار فینال برابر پاریسن ژرمن پر گل خواهد بود.

می خواستم پیراهن مسی را بگیرم اما خیلی ناراحت بود

به گزارش "ورزش سه", بایرن‌مونیخ در ادامه نتایج فوق‌العاده خود شب گذشته موفق شد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل از سد لیون بگذرد و به دیدار فینال بازی ها صعود کند و حریف پاری سن ژرمن در این مسابقه شود.

 

همچون بازی‌های قبلی پدیده کانادایی باواریایی‌ها یعنی آلفونسو دیویس عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داد. او در پایان بازی راجع به پیروزی برابر لیون و صعود به مرحله فینال گفت: " رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برای من یک رویا به حساب می آمد که حالا تبدیل به حقیقت شده است. شاید این همه چیزی است که شما می توانید آن را طلب کنید. واقعاً از رسیدن به بازی‌فینال خوشحال هستیم. ما تا به اینجا در همه جام‌ها به قهرمانی دست یافته ایم اما عطش فراوانی برای فتح چمپیونزلیگ داریم."

 

 

1520984

 

 

آلفونسو دیویس درباره بازی فینال مقابل پاری سن ژرمن نیز گفت: " آنها تیم بسیار خوبی هستند. حالا کمی به خوشحالی می پردازیم و بعد از آن باید کاملاً فکر و ذکرمان را روی آن مسابقه قرار دهیم. فکر می کنم مسابقه خوبی خواهد بود و گلهای زیادی را رد و بدل می شود."

 

دیویس درباره دیدار برابر بارسلونا در مرحله قبل و تقابل با لیونل مسی نیز گفت: " من می‌خواستم پیراهن مسی را بگیرم اما کمی ناراحت بود. امیدوارم مرتبه بعدی این اتفاق افتاد."

 

 

1519766

دیدگاه‌ها