کد خبر : 1703217 | 30 مرداد 1399 ساعت 17:55 | 34.6K بازدید | 3 دیدگاه

تسویه حساب ستاره سابق بارسا و سیتی با گواردیولا!

یحیی توره، ستاره سابق و ساحل عاجی معتقد است زمان جدایی پپ گواردیولا از منچسرسیتی فرا رسیده است.

تسویه حساب ستاره سابق بارسا و سیتی با گواردیولا!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره در طول دوران حضور در بارسلونا و منچسترسیتی رابطه بسیار بدی با پپ گواردیولا داشت و بارها نیز علیه او مصاحبه کرده بود. حالا یحیی توره در مصاحبه ای معتقد است سیتی علیرغم هزینه های فراوان در فتح لیگ قهرمانان ناکام بوده و در این شرایط ممکن است اخراج پپ گواردیولا بهترین راه حل برای تغییر اوضاع در این باشگاه باشد. سیتی با شکست 1-3 مقابل لیون در مرحله یک چهارم نهایی با لیگ قهرمانان وداع کرد.

 

1521049

 

یحیی توره گفت: "پپ گواردیولا برای فتح لیگ قهرمانان استخدام شده و وقتی لیورپول و سایر تیم ها را می بینید که بدون چنین هزینه های گزافی در بازار نقل و انتقالات و خرید بازیکنان بزرگ می توانند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند برای تان بسیار عجیب و ناامید کننده است.

 

بی شک سیتی گواردیولا را برای فتح عناوین مهم استخدام کرده و هنوز این اتفاق رخ نداده و شرایط به شکلی که مدیران سیتی خواهانش بودذند پیش نرفته است. البته همه می دانند که پپ گواردیولا سرمربی بزرگی در دنیای فوتبال محسوب می شود، اما وقتی شرایط خوب پیش نمی رود گاهی اوقات به تغییر نیاز داریم و باید شرایط را عوض کرد. خواهیم دید در آینده چه اتفاقاتی در منچسترسیتی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها