کد خبر : 1703264 | 30 مرداد 1399 ساعت 23:00 | 44.7K بازدید | 3 دیدگاه

تلخی بی پایان؛ بدون جام ، سهمیه و رکورد

پیکان 1– سپاهان 1؛ همه جوره به نفع ویسی

سپاهان که زمان زیادی را در این فصل در صدرجدول رده بندی بود با تساوی برابر پیکان و سقوط به رتبه پنجم لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

پیکان 1– سپاهان 1؛ همه جوره به نفع ویسی 

به گزارش" ورزش سه" برای سپاهان فصلی بدتر از این نمی شد. تیمی که مدعی قهرمانی بود ناگهان در مسیر ناکامی افتاد ودر نهایت فصل را بدون جام و حتی بدون کسب سهمیه به پایان رسید. آن ها که زمانی رقیب اصلی پرسپولیس برای تصاحب جام بودند ، در پایان نه تنها قهرمانی را به پرسپولیس دادند که استقلال ، فولاد و تراکتور را هم بالاتر از خودشان می بینند آن هم بدون هیچ شانسی برای کسب سهمیه آسیایی.


اما کسی که این تلخی را در هفته پایانی برای سپاهانی رقم زد عبدالله ویسی بود مربی سابق سپاهان بود. مردی که در اصفهان روزهای سختی را گذراند و حتی یک بار براثر فشار بازی راهی بیمارستان شد. او امشب اما برای حفظ پیکان در لیگ برتر برابر تیم سابقش تا آخرین لحظه جنگید و در نهایت هم یک امتیاز با ارزش و موثر برای ماندن در لیگ برتر را گرفت.


سپاهان در این بازی در دقیقه 45 توسط محمدمحبی به گل رسید اما پیکان در همان دقایق ابتدایی نیمه اول صاحب یک پنالتی شد تا شهریارمغانلو بهترین گلزنش و یکی از بهترین گلزنان این فصل بازی را مساوی کند و ازآن به بعد هرچه ستاره های سپاهان برای رسیدن به برد تلاش کردند فایده ای نداشت.  فصلی که برای سپاهانی ها رویایی شروع شده بود و به نظر می رسید آن ها می خواهند در نبود برانکو به سلطه چند ساله پرسپولیس پایان بدهند برای این تیم تلخ تر از حد تصور تمام شد. آن ها نه تنها جام ها که رکوردها و افتخاراتشان را هم از دست دادند تا لیگ نوزدهم در کارنامه این باشگاه به عنوان یکی از دشوارترین فصول به ثبت برسد.

 

 

1521205

 

 

اخطار:

شهریار مغانلو(۵۹)- ابراهیم صالحی(۱+۹۰)- حجت حق‌وردی (۶+۹۰)- میلاد شیخی سلیمانی(۶+۹۰)  از پیکان

 

 


ترکیب پیکان:
آرام آیراپتیان، احسان جودکی(۷۳- محمد ستاری)، سیدمهران موسوی، ابراهیم صالحی(۱+۹۰- میلاد شیخی‌سلیمانی)، جلال الدین علی محمدی(۱+۹۰- علی دلیر)، حجت حق وردی، شهریار مغانلو، محمد ابراهیمی، محمد خدابنده لو(۶۷- جابر انصاری)، نادر محمدی، امیرحسین کریمی
سرمربی : عبدالله ویسی

 

 

 ترکیب سپاهان :
پیام نیازمند، مرتضی منصوری(محمد ایرانپوریان)، شایان مصلح، محمد طیبی، سعید آقایی، مهدی کیانی(۸۸- محسن الغسانی)، سروش رفیعی، امید نورافکن(۶۵- رسول نویدکیا)، محمدرضاحسینی(۶۵-رضا میرزایی)، محمد محبی و کی روش استنلی
سرمربی : تکسیرا

 

 

شرح بازی 


سپاهان برای پیروزی به بازی آمده بود ولی پرس شدید پیکانی ها اجازه کار خاصی به مهاجمان تیم نمی داد. بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و بیشتر این تیم میزبان بود که به خصوص در دقایق پایانی روی دروازه سپاهان در شهر قدس حمله می کرد؛ جملاتی که اگر پیام نیازمند نبود، شاید حداقل یکی از آنها به گل تبدیل می شد.  بازی با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می شد که در وقت ها تلف شده نیمه اول روی پاس خوب استنلی و ضربه تماشایی محبی، سپاهان با خوشحالی به رختکن رفت. در نیمه دوم اما تیم پیکان با جملاتی که انجام داد خیلی زود به گل رسید و شایان مصلح یکباره دیگر در محوطه جریمه پایش آفرید تا داور پنالتی بگیرد و مغانلو آنرا به گل تبدیل کند. ادامه دقایق بازی تلاش بازیکنان در میانه میدان بود که با توجه به از دست رفتن سهمیه آسیایی به سمت دروازه پیکان متمایل شد ولی به جز چند ضربه سر نصفه و نیمه شاهد اتفاق خاصی نبودیم تا در پایان سپاهان مغموم بازی باشد و تیم پیکان خوشحال.

 

 

1521203

 

 

بهترین بازیکن
 

شهریار مغانلو در این دیدار یکی از بازیکنان شاخص تیمش بود ولی نمی توان از تلاش و جنگندگی سایر بازیکنان تیم نظیر علی محمدی به سادگی گذشت.

 

 

اتفاق ویژه 


عدم صعود سپاهان به بازی های لیگ قهرمانان آسیا که در لیگ هجدهم با امیر قلعه نویی پس از دوری سه ساله شکسته شده بود، دوباره با تساوی مقابل پیکان رخ داد تا طلایی پوشان اصفهانی یکسال دیگر دور از سهمیه بمانند.

 

دیدگاه‌ها