کد خبر : 1703304 | 30 مرداد 1399 ساعت 23:11 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

بقای ماشین سازی، امیدواری تراکتور برای سهمیه؛

هفته سی و شب خوب فوتبال در تبریز

دو نماینده استان آذربایجان شرقی در سطح اول فوتبال ایران نمایش خوبی را در هفته پایانی لیگ نوزدهم به اجرا در آوردند.

به گزارش "ورزش سه" دو تیم ماشین سازی و تراکتور تبریز با انگیزه‌های متفاوت هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران را دنبال کردند؛ ماشینی‌ها مقابل صنعت نفت به دنبال پیروزی و بقا در لیگ بودند و تراکتوری‌ها در دوئلی شش امتیازی در اهواز مقابل فولاد سودای رسیدن به سهمیه آسیایی را داشتند؛ شاگردان افاضلی در نیمه نخست توانستند دروازه صنعت نفت را باز کنند و در ادامه با مدیریت بازی بقای خود در لیگ نوزدهم را جشن گرفتند.

تراکتوری‌ها هم در روزی که ساکت الهامی را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود نداشتند، نمایش قابل قبولی را ارائه کردند اما خط دفاعی فولاد آنقدر شب درخشانی را پشت سر گذاشت که سرخپوشان تبریزی از رسیدن به گل بازمانند؛ البته که آن‌ها یکبار موفق به باز کردن دروازه گردان شدند که داور گل تراکتوری‌ها را آفساید اعلام کرد. غفلت خط دفاعی تراکتور هم در این بازی باعث رسیدن به گل فولادی‌ها شد تا شاگردان الهامی لیگ نوزدهم را در جایگاه چهارم جدول به پایان ببرند و از لیگ برتر به سهمیه آسیایی نرسند.

 

1521171

 

اما حضور سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باعث شده است تا تراکتوری‌ها با قرار گیری در جایگاه چهارم جدول شانس بسیار بالایی برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشند؛ قهرمانی استقلال یا پرسپولیس آن‌ها را به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا می‌رساند و قهرمانی خود نیز می‌تواند سهمیه مستقیم فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را به ارمغان آورد.

بقای ماشین سازی و نمایش خوب شاگردان ساکت در اهواز باعث شد تا یک شب خوب برای فوتبال تبریز رقم بخورد و حال آن‌ها چشم انتظار دیدارهای جام حذفی هستند تا بتوانند ماموریت نیمه تمام رسیدن به سهمیه آسیایی را تمام کنند.

 

1521170

دیدگاه‌ها