کد خبر : 1703314 | 30 مرداد 1399 ساعت 23:31 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

گل دوم را نزدیم و تا لحظه آخر استرس داشتیم

افاضلی: ماشین سازی فصل بعد باید برای سهمیه بجنگد

سرمربی تیم ماشین سازی گفت: متاسفانه با اینکه موقعیت داشتیم نتوانستیم گل دوم را بزنیم.

افاضلی: ماشین سازی فصل بعد باید برای سهمیه بجنگد

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی، سرمربی تیم ماشین سازی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان در هفته پایانی لیگ اظهار داشت: خدا را شکر می کنم این امانتی که به من داده شده بود را توانستم در شرایط مناسبی پس بدهم. از بازیکنان خیلی تشکر می کنم. بچه ها امروز فوق العاده بازی کردند. تیم صنعت نفت از نظر فنی تیم بسیار خوبی است. آن ها در این بازی سه بار آرایش تیمی خود را تغییر دادند. طبیعتا این کار را برای ما سخت کرد. 


وی افزود: حریف بازیکنان شاخص و توانمندی داشت. یکی از آن ها بهترین پاسور لیگ است و یکی نفر دیگر در کورس آقای گلی لیگ بود. اما ما موقعیت زیادی به این تیم ندادیم و موقعیت های بیشتری داشتیم. به تیر دروازه هم زدیم. ما تیم بهتری بودیم و نتیجه هم گرفتیم. بچه ها امروز خیلی هوشمندانه بازی کردند. این برد را به هواداران تیم ماشین سازی تبریک می گویم. جای آن ها امروز در استادیوم خالی بود. با اینکه محدودیت هایی وجود دارد، اما هواداران جلوی هتل آمدند و به ما روحیه دادند. امیدوارم شرایط ماشین سازی سال های آینده طوری باشد که استادیوم پر شود و این تیم برای سهمیه آسیا بجنگد.


سرمربی ماشین سازی در پاسخ به این سوال که حساسیت های جدولی باعث نزدن گل دوم شد یا استراتژی اش اینطور بوده، گفت: ما امروز خیلی استرس داشتیم. بین دو نیمه هم به بازیکنان تاکید کردیم تلاش کنیم گل دوم را بزنیم؛ البته توام با احتیاط باشد که گل نخوریم. متاسفانه با اینکه موقعیت داشتیم نتوانستیم گل بزنیم. به خاطر همین تا آخر بازی استرس داشتیم.


افاضلی در پایان گفت: فکر می کنم لیگ امسال به خاطر کرونا و طولانی شدن مسابقات خیلی دشوار بود. الان هم نگران فصل بعد هستم که چه زمانی آغاز می شود و تیم ها چقدر زمان دارند بازیکن بگیرند. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ فردا اعلام کنند لیگ بعدی چه زمانی آغاز می شود.

دیدگاه‌ها