کد خبر : 1703324 | 30 مرداد 1399 ساعت 23:53 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

بنیادی فر مردانه قضاوت کرد

تارتار: برای پارس جنوبی خیلی ناراحتم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: پارس جنوبی امسال سقوط کرد و ممکن است سال بعد این اتفاق برای نفت مسجدسلیمان رخ دهد؛ اگر مسئولان پای کار نیایند.

تارتار: برای پارس جنوبی خیلی ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از برتری مقابل پارس جنوبی جم در هفته سی ام اظهار داشت: در ابتدا می خواهم از تماشاگران که واقعا نمونه بودند، تشکر کنم. اصحاب رسانه نیز زحمات زیادی کشیدند و از آن ها تشکر می کنم. هیات مدیره ما نیز افراد سالم و صادقی هستند، اما افسوس که کاری نمی توانند انجام دهند. از بالا قانون دست این عزیزان را بسته است. ما خیلی مشکل داشتیم. این دوستان کارمند شرکت نفت هستند و به امید شرکت نفت تیمداری می کنند. متاسفانه با قانونی که وضع شده، مشکلات زیادی داشتیم.


وی افزود: من در عمر مربیگری ام تا به حال چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم. خیلی به من سخت گذشت. از بازیکنان، کادرفنی و بقیه عوامل تیم تشکر می کنم که خیلی به ما کمک کردند، اما از یکی، 2 نفر هم نمی گذرم؛ آن یکی، 2 نفری که من را با هزار امید به این شهر آوردند. من صحبت اولیه ام را با هیات مدیره انجام ندادم. با یک شخص در استان صحبت کردم. نمی خواهم اسم ایشان را بیاورم. آن روزها خیلی به من قول می داد. می گفت هیچ مشکلی نداریم و ما مثل کوه پشتت هستیم. این اواخر متاسفانه جواب تلفن مرا هم نمی داد! از ایشان نمی گذرم.


سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره سقوط تیم سابقش عنوان کرد: برای پارس جنوبی خیلی ناراحت هستم. این پیش بینی را سال گذشته انجام دادم و گفتم تیمی که بضاعت نداشته باشد، همین می شود. سال اول و دوم با خود ما پنجم و دوازدهم شد و سال سوم هم سقوط کرد. این داستان برای نفت مسجدسلیمان هم وجود دارد. آقایان مسئول این تیم امسال شخصیتش به همت هوادار، مدیریت و همه دوستانی که زحمت کشیدند، شکل گرفته است، اما سال آینده اینطور نیست. 


تارتار ادامه داد: اگر دلتان برای این مردم می سوزد که هیچ چیز به جز این تیم ندارند، پای کار بیایید. من از آقای ظاهری تشکر می کنم که همیشه تلفن مرا جواب داد و به ما کمک کرد. امیدوارم نماینده جدید هم بیاید پای کار. مردم رای دادند و انتظار دارند. این درست نیست من بین 30، 40 نفر بازیکن و کادر تک و تنها به خاطر مشکلات مالی خواهش کنم که بیایند و بازی کنند. یکی نیاید و بگوید که آقای بازیکن ما کوتاهی کردیم و عذرخواهی می کنیم. بعد از 8 ماه چک ها پاس نشده. از بازیکنانم تشکر می کنم که با شرافت تا آخرین دقیقه بازی کردند. 


وی همچنین گفت: در آخر هم بگویم که اگر بدی و خوبی از ما دیدید، حلالم کنید. از همه هواداران خداحافظی می کنم. این آخرین کنفرانس من در این شهر بود. امیدوارم که این روزهای خوب برای نفت مسجدسلیمان ادامه دار باشد.


سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بحث های فنی بازی امشب افزود: ما از ابتدای بازی مسلط بودیم. تیم پارس جنوبی سعی می کرد ما را تحت فشار قرار دهد و به گل برسد. ما هم با تعویض هایی که کردیم، بازیکنان سرعتی را وارد زمین کردیم. یک گل زدیم و سه، چهار گل دیگر می توانستیم بزنیم که کم دقت بودیم. امیدوارم پارس جنوبی هم سال بعد به لیگ برتر برگردد. من خاطرات خوبی از این تیم و شهر و مردمش دارم. 
تارتار در پایان گفت: جا دارد از تیم داوری به ویژه موعود بنیادی فر به خاطر قضاوت خوبش در بازی امشب تشکر کنم. واقعا داوران در این بازی مردانه قضاوت کردند.

دیدگاه‌ها