کد خبر : 1703330 | 31 مرداد 1399 ساعت 00:12 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

سهراب ایده‌های جدیدی دارد

فکری: فصل بعد در خدمت نساجی هستم

سرمربی نساجی مازندران در آخرین نشست خبری خود در لیگ نوزدهم تشکرهای فراوانی را مطرح کرد و صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.

فکری: فصل بعد در خدمت نساجی هستم

 
به گزارش "ورزش سه" پس از تساوی دو تیم شهر خودرو و نساجی مازندران در مشهد در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، محمود فکری سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری حاضر شد و سخنان آغازین خود را با تشکرهای فراوان آغاز کرد و گفت: با توجه به اینکه آخرین بازی ما بود، جا دارد بیشتر صحبت‌هایم مربوط به تشکرهایم شود؛ ابتدا از سازمان لیگ تشکر می‌کنم چرا که به واسطه وجود کرونا یک فصل جدید را تجربه کردند و سعی کردند که لیگ مرتب و منظمی داشته باشیم. خداراشکر مشکل خاصی نبود و با این تجربه جدید کار خود را خیلی خوب انجام دادند. جا دارد از جانب خودم و تیم نساجی از سازمان لیگ تشکر کنم؛ از تیم‌های داوری نیز که در این 10 بازی حضور داشتم، تشکر می‌کنم با این‌که شاید برخی اوقات اشتباهاتی بوده اما در مجموع داوری‌های خوبی را دیدم.

 

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام توان بازی کردند؛ در بازی امروز 10 بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم و از نفراتی را داشتیم که در هیچ لیگ حتی لیگ سه هم بازی نکرده بودند اما نتیجه گرفتن با این بازیکنان خیلی مهم است. ما گاهی در مقابل تیم‌هایی قرار می‌گرفتیم که یک تیم آماده روی نیمکت خود داشتند اما واقعا برای انجام تعویض‌های خود دچار مشکل بودیم.

فکری در ادامه صحبت‌های خود درباره ادامه همکاری‌اش با نساجی گفت: باید نشستی را با مدیریت باشگاه داشته باشیم و برنامه آنها را بررسی کنم و برنامه خودم را هم ارائه دهم؛ اگر مشکل خاصی نبود در خدمت نساجی خواهم بود.

 

سرمربی نساجی مازندران درباره بازی دفاعی تیمش مقابل شهر خودرو گفت: 10 بازی گذشته ما مقابل تیم‌هایی بود که یا مدعی قهرمانی بودند یا مدعی کسب سهمیه آسیایی؛ در همین بازی اگر تعویض های شهر خودرو را ببینیم، یکی از یکی بهتر بود اما در سوی دیگر ما بازیکنی را داشتیم که در هیچ لیگی بازی نکرده بود و همین موضوع خود به خود کیفیت کار تیم‌مان را پایین آورد.

 

او افزود: نگاه تیم ما در وهله اول این بود که تک امتیاز بازی را کسب کنیم و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشتیم؛ اما نتوانستیم موقعیت چندانی روی دروازه شهر خودرو ایجاد کنیم ولی بچه‌ها پر تلاش بازی کردند و دروازه را بسته نگه داشتند که به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

محمود فکری در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره عملکرد شهر خودرو گفت: تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی دارد؛ فکر می‌کردم آنها شانس گرفتن سهمیه نداشتند، اما متوجه شدم روی کاغذ داشتند. تمام تلاش شان را کردند و فشار زیادی روی دروازه ما گذاشتند. آقای بختیاری زاده هم مربی جوانی است و ایده های جدیدی دارد. باید از مدیرانی که فرصت را به مدیران جوان می‌دهند، تشکر کنیم.

دیدگاه‌ها