کد خبر : 1703346 | 31 مرداد 1399 ساعت 01:01 | 32.3K بازدید | 2 دیدگاه

چند خبر کوتاه درباره استقلال

بازگشت سریع آبی‌ها به تهران از بوشهر

باشگاه استقلال پس از پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در بوشهر و کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی لیگ نوزدهم، در راه بازگشت به تهران قرار دارد.

  بازگشت سریع آبی‌ها به تهران از بوشهر 

به گزارش "ورزش سه" شاگردان فرهاد مجیدی پس از یک نیمه ضعیف مقابل شاهین بوشهر سقوط کرده به لیگ یک، توانستند در نیمه دوم کامبک بزنند و با چهار گل به برد دست یابند تا هم نایب قهرمانی خود را جشن بگیرند و هم به سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی دست یابند؛ کاروان استقلال بعد از سوت پایان دیدار با شاهین بلافاصله راهی فرودگاه بوشهر شد و به سمت تهران پرواز کرد. آبی پوشان ساعت 00:35 بوشهر را به مقصد تهران ترک کردند.

 

همچنین بعد از پیروزی استقلال مقابل شاهین و کسب سهمیه آسیایی، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در تماس تلفنی با آبی پوشان این پیروزی را به کادر فنی و بازیکنان تبریک گفت؛ همچینن وی کسب عنوان آقای گلی را به شیخ دیاباته و عنوان بهترین پاسور لیگ را به مهدی قایدی تبریک گفت.

 

نکته جالب پس از پایان دیدارهای استقلال در لیگ نوزدهم این‌که حسین حسینی تنها بازیکنی در جمع آبی‌پوشان بود که در همه بازی های لیگ نوزدهم برای استقلال به میدان رفت؛ آخرین در جمع استقلالی‌ها، مهدی رحمتی بود که در لیگ سیزدهم توانست از این نظر در پایان فصل در میان بازیکنان استقلال در تمام دیدارهای این تیم به میدان برود.

دیدگاه‌ها