کد خبر : 1703349 | 31 مرداد 1399 ساعت 01:14 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهر قدس صدای فریادهای ویسی را شنید(عکس)

فریادهای سرمربی پیکان در پایان دیدار این تیم مقابل سپاهان حاکی از فشار زیادی بود که او در طی این مدت تحمل کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی درنهایت توانست درآخرین هفته بقای پیکان را در برابر تیمی قطعی کند که آغاز روزهای سختش در دوران مربیگری از همانجا بود.


در واقع می توان گفت که ویسی با موفقیت در پروژه پیکان توانست روزهای سختش را درسپاهان و مسجد سلیمان فراموش و تا حد زیادی برند خودش را که در ظرف این سه سال خدشه دار شده بود احیا کند. این درحالی است که او زمانی که هدایت پیکان را در اختیار گرفت کمتر کسی موفقتیت او را پیش بینی می کرد اما ویسی ماند و در فاصله 11 هفته به پایان مسابقات تیمش را از نو ساخت.


بدون شک دستاور ویسی در این فصل ترمیم فاز دفاعی بود که تمام زحمات تیم را در طی فصل هدر داده بود و ویسی با یک تصمیم درست حوصله به خرج داد و زحمت کشید تا همان فاز دفاعی تبدیل به نقطه قوت تیمی شود که در 8 هفته اخیر تنها سه گل دریافت کرده بود. تا جاییکه خود بازیکنان باورشان نمی شد.
او در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ با اتکا به همین خط دفاعش در برابر نفت آبادان، استقلال وسپاهان توانست 5 امتیاز با ارزش به دست بیاورد تا در نهایت ماموریت غیر ممکن را به سر انجام برساند و درعین حال جواز حضور سپاهان را هم در لیگ قهرمانان باطل کند و تا حدی تلافی روزهای سختی را که در ان برهه برایش به وجود آوردند را بگیرد گرچه خودش چنین نیتی نداشت.


امشب شهر قدس صدای فریاد های از ته دل عبدالله را بهتر از هر کسی شنید. فریادهایی که ناشی تحمل فشار و استرس زیادی بود که او در تمام این چند سال تحمل کرده بود.
عکس‌ها:مهدی افشاری

 

1521220

 

1521221

 

1521222

 

1521223

دیدگاه‌ها