کد خبر : 1703359 | 31 مرداد 1399 ساعت 01:36 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

پاداش ویژه برای بقا 

زنوزی:این بهترین بازی این سالهای ماشین سازی بود

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز پس از برتری تیمش مقابل صنعت نفت آبادان و بقای این تیم در لیگ برتر، وعده پرداخت پاداش را داد.

زنوزی:این بهترین بازی این سالهای ماشین سازی بود 

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که شاگردان هومن افاضلی با کسب برتری یک گله مقابل صنعت نفت آبادان موفق شدند جشن بقا در لیگ نوزدهم را بگیرند، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی در جمع بازیکنان خود حاضر شد و از تلاش‌های برای بقا در لیگ تشکر کرد. زنوزی گفت: خسته نباشید، به خدا اگر بازی امشب را در همه فصل انجام می‌دادید تیم ما اکنون در جمع چهار تیم می‌بود البته که بدشانس هم بودیم؛ واقعا امشب کار بزرگی را انجام دادید و من دلی گفتم اگر تیم به لیگ دسته اول هم برود، تیم نباید ناراحت باشد چرا که من پاسخگوی هواداران هستم و پاسخ آن‌ها را می‌دادم. ما زحمات خودمان را کشید و می‌خواستم اینگونه استرس را هم از روی شما بردارم. بهترین بازی که من بود از گسترش فولاد یا ماشین سازی در این سال‌ها دیدم.

 

مالک باشگاه ماشین سازی افزود: در سال‌های اخیر من به این سبک باز روان از تیم ندیده بودم؛ آقای افاضلی شما و کادرفنی دست شما درد نکند. همه عوامل تیم زحمت کشیدند و دست‌شان درد نکند به ویژه بازیکنان خوب تیم که همه جوره تلاش کردید و به شما دست مریزاد می‌گویم. ما چند بازی را بعد از دقیقه 80 مساوی کردیم و یا واگذار کردیم که نشان از بدشانسی تیم ماست.

 

محمدرضا زنوزی همچنین به پاس بقای ماشین سازی وعده پاداش داد و گفت: همانطور که گفته بودم پاداش ویژه هفته آینده به شما پرداخت خواهد شد در کنار بخشی از قراردادتان و انشالله پس از آن در فاصله 10 روزه کارهای مربوط به تسویه حساب این فصل را انجام خواهیم داد؛ درباره مطالبات فصل گذشته هم دستورش را خواهم داد تا پرداخت صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها