کد خبر : 1703363 | 31 مرداد 1399 ساعت 01:52 | 40.2K بازدید | 1 دیدگاه

رونمایی از جدیدترین لژیونر فوتبال ایران؛

هافبک شادگانی صنعت نفت در راه لیگ پرتغال

جعفر سلمانی وینگر سرعتی تیم صنعت نفت آبادان با پیشنهاد باشگاه پورتیموننز پرتغال مواجه شده است و احتمالا فصل آتی در قامت یک لژیونر توپ خواهد زد.

هافبک شادگانی صنعت نفت در راه لیگ پرتغال

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر بدون تردید تب بازار نقل و انتقالات بالا می‌رود و تیم‌های برای تقویت بنیه فنی خود دست به کار خواهند شد؛ براساس زمانبندی سازمان لیگ قرار است از 6 شهریور فصل نقل و انتقالات تابستانه آغاز شود تا تیم‌ها بتوانند براساس نیازهای خود به بازار ورود کرده و خریدهای خود را انجام دهند. اما در این میان بازیکنانی هستند که با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر با پیشنهادات خارجی مواجه شده‌اند؛ یکی از آن‌ها جعفر سلمانی وینگر سرعتی صنعت نفت آبادان است که در آستانه انتقال به فوتبال پرتغال قرار دارد.

 

سلمانی در لیگ نوزدهم نمایش‌های درخشانی را در لباس صنعت نفت داشت و یکی از بهترین بازیکن این تیم جنوبی بود؛ حال وی با پیشنهاد باشگاه پورتیموننز پرتغال که هدایت آن برعهده پائولو سرجیو سرمربی سابق نفت آبادان می‌باشد، مواجه شده است. پورتیموننز در فصل 2019-2020 لیگ برتر پرتغال توانست در جنگ بقا همچنان سهمیه خود را حفظ کند تا در صورت ادامه کار فوتبال مهدی طارمی در لیگ پرتغال، بار دیگر ایران دو لژیونر را در سطح اول فوتبال این کشور داشته باشد.

 

در فصل 2019-2020 مهدی طارمی در تیم ریوآوه توپ می‌زد و مهرداد محمدی نیز در تیم آوس که محمدی و آوس نتوانستند در لیگ بمانند و هفته‌ها مانده به پایان مسابقات راهی دسته پایین‌تر شدند؛ پیشنهاد باشگاه پورتیموننز برای جذب سلمانی بسیار جدی است و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده این هافبک شادگانی تیم صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم راهی کشور پرتغال خواهد شد تا در فصل جدید لیگ این کشور بتواند در لباس پورتیموننز در میدان حاضر شود.

دیدگاه‌ها