کد خبر : 1703372 | 31 مرداد 1399 ساعت 02:47 | 113.7K بازدید | 4 دیدگاه

جشن مغانلو؛ سانتاکلارا یا پرسپولیس؟ (عکس)

مهاجم گلزن پیکان بعد از چند هفته ناکامی درست در بهترین وقت از فصل به داد تیمش رسید تا با این گل، دینش را تا حدی به پیکان ادا کرده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته که در راهرو ورزشگاه شهر قدس پس از پیروزی مقابل نفت آبادان مسیر رختکن تا اتوبوس را با او که به شدت هم می لنگید صحبت کردم، میشد به خوبی از لابلای حرفهایش فشاری که تحمل می کند را متوجه شد. او می گفت "در این شرایط که تیم دارد هر حرفی که بزنم تمرکزخودم وتیمم به هم می ریزد و نمی توانم به پیکان در این دو بازی کمک کنم".


شهریار به خوبی موقعیت خودش و تیمش را درک کرده بود و ازهمین رو به آینده اش امیدوار شدم. خیلی دلش می خواست که در دو بازی دیگر مقابل استقلال و سپاهان با گلزنی به تیمش کمک کند. در بازی با استقلال علی رغم تلاش زیاد نتوانست پایش به گلزنی باز شود، چراکه از بخت بدش، آنروز به پست آماده ترین سیاوش یزدانی فصل خورده بود، اما با این وجود توانستند به یک امتیاز فوق العاده با ارزش درآزادی مقابل استقلال برسند که بی گمان در کسب این یک امتیاز نیز بی تاثیر نبود.

 

1521262


اما دیدارامشب پیکان مقابل سپاهان از جهات زیادی دیدارمرگ و زندگی برای او وسایربازیکنان محسوب میشد. آنچه در بازی مقابل طلایی های سپاهان مسلم بود اخرین حضور شهریار مغانلو، به عنوان یک گلزن در ترکیب پیکان بود به همین خاطرمیشد پیش بینی کرد که انگیزه زیادی درآخرین دیدارخود با لباس پیکان داشته باشد. شهریار بیشتر از آنکه دلش بخواهد آقای گل شود دوست داشت زننده گل بقا پیکان دراین فصل، خودش باشد که همینطورهم شد. او در دقیقه 51 یکی از مهم ترین پنالتی های دوران فوتبالش را تبدیل به گل گرد تا هم دینش را ادا کند و هم پیکان را در لیگ ماندگار و حالا با خیالی راحت میتواند درباره آینده و باشگاه جدیدش تصمیم بگیرد.
شهریار مغانلو از طرفی با علنی کردن تمایلش به باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد مشکل خاصی برای پیوستن به این تیم نداشته باشد، اما درخشش بی نظیر طارمی در لیگ پرتغال حالا تمام چشمها را متوجه مهاجمان ایرانی کرده و به همین خاطر باشگاه سانتاکلارا نیز دلش می خواهد بهترین گلزن ایرانی این فصل فوتبال ایران را به خدمت خود در بیاورد تا او نیز مثل هموطنش در لیگ پرتغال دراولین فصل حضورش تبدیل به یک مهره تاثیر گذار در یک تیم اروپایی شود.


این سوالی است که شهریاراز همین امشب برخلاف آن که دیگر مجبور باشد استرس زیاد و کابوس سقوط به دسته پایین را تحمل کند، با فکری باز به دنبال گرفتن بهترین تصمیم ممکن برای آینده ورزشی اش است.

 

1521263

 

1521264

دیدگاه‌ها