کد خبر : 1703387 | 31 مرداد 1399 ساعت 11:44 | 20.8K بازدید | 4 دیدگاه

نکو و رفقای قدیمی تا صعود کنار هم ماندند(عکس)

کادرفنی تیم فوتبال فولاد خوزستان علی‌رغم سختی‌ها. مشکلات اما در کنار هم ماندند، جا نزدند تا در نهایت اینگونه ژست پیروزمندانه بگیرند.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته فولاد خوزستان موفق شد برد مهمی را به دست بیاورد و پس از شش سال دوباره به لیگ قهرمانان برسد. قرمزپوشان اهوازی موفق شدند در فولاد آره‌نا با تک گل عارف آقاسی مدافع ایذه‌ای خود به پیروزی برسند و سه امتیاز مهم را مال خود کنند. شاگردان نکونام با این برد ۵۱ امتیازی شدند و به رده سوم جدول رسیدند تا سهمیه را مال خود کنند.

 

 

1521309

 

 

یک سال سخت برای جواد نکونام در حالی رقم خورد که رفقای وی در این جاده، او را تنها نگذاشتند. از مهدی هاشمی‌نسب و حمیدرضا رجبی که همراه وی از نساجی به فولاد آمدند تا حسین کعبی و نادرغبیشاوی که در فولاد به وی اضافه شدند. همچنین محمد علوی سرمربی فصل قبل استقلال خوزستان که قید پیشنهادات مربی‌گری را زد تا آذری و نکونام را در این راه تنها نگذارد و به عنوان سرپرست به فولاد خدمت کند. در این بین سید محمد منتظری آنالیزور فولاد، یوسو بدنساز اسپانیایی نیز پابه‌پای دیگر اعضای کادرفنی تلاش کردند تا در نهایت اینگونه در رختکن ورزشگاه محبوب خود جشن صعود بگیرند، صعودی شیرین به آسیا با طعم برد برابر تراکتور.

دیدگاه‌ها