کد خبر : 1703403 | 31 مرداد 1399 ساعت 12:49 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان علیه پایان رویایی ابی‌صادقی و شاگردان

یکی از تیم‌های فانوس به دست لیگ نوزدهم سایپا تهران بود که سرانجام در هفته پایانی و علیرغم تحمل شکست سه گله مقابل پرسپولیس در لیگ باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه" سخت‌کوش ترین مقابل مدعیان بالانشین جدول بدون تردید برازنده شاگردان جوان ابراهیم صادقی در تیم سایپاست؛ آن‌ها که با جوانگرایی به سراغ لیگ نوزدهم آمدند، توانستند مقابل تیم‌های مدعی در جدول رده بندی نتایج خوبی را کسب کنند. آن‌ها در هفته‌های اخیر مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان، شهر خودرو و فولاد قرار گرفتند که همگی رویای رسیدن به سهمیه آسیایی را داشتند اما شاگردان صادقی به رقبا باج ندادند و توانستند از همه این دیدارها با حداقل امتیاز خارج شوند.

 

 

1521334

 

 

آخرین باری که سایپا در لیگ نوزدهم متحمل شکست شده بود، در هفته بیست و یکم بود که بازی را به نفت آبادان واگذار کردند و پس از آن شکست ناپذیری خودروسازان یک برد و هفت تساوی صورت گرفت؛ تساوی‌هایی که همانطور که گفته شد مقابل تیم‌های مدعی در جدول بود. اما آن‌ها شب گذشته و پس از 156 روز متحمل شکست شدند تا در سخت‌ترین شرایط بتوانند در لیگ نوزدهم بمانند.

 

چرا که اگر پارس جنوبی جم موفق به پیروزی مقابل نفت MIS می‌شد، شاگردان صادقی مسافر لیگ یک می‌شدند اما این مهم رخ نداد تا سایپا همچنان در لیگ برتر بماند و خود را مهیای حضور در لیگ بیستم کند؛ آن‌ها کمترین پیروزی را در میان تیم‌های فانوس به دست لیگ به دست آوردند و در مقابل در شکست هم آمار آن‌ها کمتر از سایر رقبا بود تا این‌چنین معادلات دست به دست هم بدهد و شاگردان جوان ابراهیم صادقی در معرض سقوط به لیگ یک قرار گیرند.

 

 

1521333

دیدگاه‌ها